۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۳۱

پرونده لیگ برتر جودو با قهرمانی پاس قوامین بسته شد

پرونده لیگ برتر جودو با قهرمانی پاس قوامین بسته شد

رقابتهای لیگ برتر جودو باشگاه‌های کشور روز جمعه با قهرمانی تیم پاس قوامین در سالن شهید افراسیابی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر ، رقابتهای هفته چهارم و  پایانی لیگ برتر جودو باشگاههای کشور، جام ولایت یادوراره "شهید عباس عبدالهی" روز گذشته در سالن شهید افراسیابی تهران با انجام ۱۰ دیدار برگزار و در نهایت پاس قوامین عنوان قهرمانی این دوره از رقابتها را به خود اختصاص داد.

قوامینی‌ها که از بازیکنان خوبی همچون ناصر ناصری‌پور، سعید ملایی، وحید بنا، وحید نوری، مصطفی آهن‌فروش و طیب طالبی بهره می‌بردند با هدایت جعفرعلی قادری بدون شکست و با کسب ۴۲ امتیاز روی سکوی نخست یازدهمین دوره این رقابتها ایستادند.

موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی هم که در مسابقات امسال دو بازیکن خارجی قدرتمند را جذب کرده و در کنار آنها جودوکارانی چون امیر قاسمی‌نژاد، الیاس علی اکبری، امیرحسین خادمیان، محمد محمدی بریمانلو، حمید قلی حسنقه، مصطفی دلیریان، خسرو رحیمی، مجتبی باغچقی و محمد جوانی را جای داده بود، توانست عنوان نایب قهرمانی سال گذشته خود را با ۳۶ امتیاز، حفظ کند.

نماینده خراسان شمالی در حساس‌ترین مسابقه هفته پایانی مقابل پاس قوامین نتیجه را ۵ بر یک واگذار کرد، محمدرضا صدیقی، وحید نوری، وحید بنا، طیب طالبی و سعید ملایی جودوکاران پیروز قوامین و محمد بریمانلو با برتری مقابل ناصر ناصری‌پور تنها پیروزی تیم میزان را رقم زد. بریمانلو در ۵۵ ثانیه حریف خود را با ضربه فنی شکست داد. در این مسابقه امیر قاسمی‌‎نژاد به میدان نرفت.

ثامن الحجج خراسان رضوی، با ترکیب بازیکنان ملی‌پوش خود همچون جواد محجوب، محمد جمالی، احسان بهرامیان، شاهین آزمون، سید علی اصغر موسوی، مهدی فیضی و محمد نیک سرشت  ۳۰ امتیاز کسب کرد و عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

رستوران شب‌های گلوبندک در اولین تجربه لیگ برتری خود با حضور بازیکنان تیم‌های جوانان و نوجوانان و هدایت دو مربی سازنده، لویی مقذم و منصوری بازیهای خوبی را در مصاف با تیم‌های پرمهره لیگ به نمایش گذاشت و در نهایت هم با ۲۱ امتیاز به مقام چهارم جدول رده‌بندی  دست پیدا کردند.

تیم نفت مسجد سلیمان و پالایش گاز ایلام هم با امتیاز یکسان ۱۳ و تفاضل کمتر در رده های پنجم و ششم جای گرفتند. دو تیم هیات جودو قزوین و هیات جودو نوشهر هم بعداز غیبت در دو هفته پایانی رقابتها در رده‌های انتهایی جدول قرار دارند. 

 

کد خبر 2517175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha