۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۵۸

حاجتی:

انقلاب امروز از بركت خون شهدا است

انقلاب امروز از بركت خون شهدا است

اهواز ـ امام جمعه موقت اهواز گفت: اگر امروز ایرانی، مسلمانی و حتی انقلابی وجود دارد تنها به بركت خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حاجتی صبح امروز در یادواره شقایق های صدرایی كه در دبیرستان علوم و معارف پسرانه صدرا ناحیه سه اهواز برگزار شده بود اظهار كرد: دبیرستان علوم و معارف صدرا یك مركز آموزشی بسیار با سابقه و با ارزش است. امروز باید افتخار كنیم كه نام شهدا را به زبان جاری می كنیم. این دبیرستان سنگر علمی و آموزشی بسیار مقدسی است.

وی افزود: پنج سال بعد از اتمام دوران دفاع مقدس در این دبیرستان سخنرانی داشتم و به دانش آموزان اعلام كردم كه بر اساس وعده های امام خمینی (ره) نور انقلاب اسلامی جهانی شده و بر اساس وعده های الهی خون شهدای ما به ثمر خواهد نشست.

امام جمعه موقت اهواز تصریح كرد: امروز بعد از ۲۶ سال از آن سخنرانی به این مركز آموزشی با بركت آمده ام و با افتخار همه می دانیم كه انقلاب اسلامی جهانی شده و خون شهدای ما نیز به ثمر نشسته است.

حاجتی عنوان كرد: خبرنگار نیویورك تایمز در نوشته های خود اعلام می كند كه آمریكا هرگز پیش خودش فكر نمی كرد كه من نقل كنم در تمام ایست های بازرسی كشور عراق عكس های رهبر ایران و خمینی نصب شده است. نوشته خبرنگار فوق نشان دهنده این است كه عراق ارادت كامل خود را به انقلاب اسلامی نشان می دهد.

وی بیان كرد: امروز زنده بودن شهدا به وضوح احساس می شود. دیروز ایران تبدیل به امروز ایران هسته و فضایی شده است. دانش آموزان دیروز ما امروز ماهواره به فضا پرتاب می كنند. همچنین امروز صدای انقلاب از یمن به گوش می رسد.

امام جمعه موقت اهواز یادآور شد: سخنگوی انصارالله كشور یمن از بمباران های مختلف در این كشور خبر می دهند ولی همه باید بدانند كه یمن زیر بمباران های صدها فروند هواپیمای اسرائیلی به ظاهر عربستانی هستند. تمامی خلبان های این بمباران ها اسرائیلی هستند.

حاجتی تاكید كرد: رئیس یكی از پربیننده ترین شبكه های یمنی اعلام كرد كه درس ایستادگی خود را از امام خمینی (ره)، كشور ایران و شهدای آن گرفتیم. این نیز یكی دیگر از نشانه های جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران است.

وی در پایان خطاب به دانش آموزان حاضر در یادواره گفت: دانش آموزان قدر خودتان را بدانید. این مسئله كاملا روشن است كه اگر امروز ایرانی، مسلمانی و حتی انقلابی وجود دارد تنها به بركت خون شهدا است. خون شهدایی كه زنده بوده و ناظر كارهای ما هستند.

کد خبر 2529221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha