۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۵۵

آيت الله حیدری:

فكر انقلاب ايران سبب بيداری اسلامی در دنيا می شود

فكر انقلاب ايران سبب بيداری اسلامی در دنيا می شود

اهواز ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فكر انقلاب اسلامی ایران در هر كجا حاضر شود بیداری اسلامی را به آنجا خواهد برد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری صبح امروز در یادواره شقایق های صدرایی كه در دبیرستان علوم و معارف پسرانه صدرا ناحیه سه اهواز برگزار شده بود اظهار كرد: بنا به فرموده امام علی جهاد دری از درهای بهشت است. آنهایی كه مورد عنایت حق قرار گرفتند به نام جاهدین از این در وارد بهشت می شوند.

وی افزود: كسانی كه در زندگی خود اهداف مقدسی دارند همواره به عشق آن اهداف نفس می كشند. زندگی عزتمند واقعی متعلق به مجاهدان است. كسانی كه اهداف و ارزش های والای اسلامی و جهادی را دنبال نمی كنند انسان هایی ذلیل هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح كرد: كسی كه جهاد را كنار گذاشته، از فرهنگ شهادت ملالت زده شده و از ارزش ها خسته شود عاقبتی جز ذلالت ندارد. وقتی ملتی به دنبال این ارزش ها باشد بقیه مردم نیز زیر چتر ارزش های اسلامی زندگی می كنند.

حیدری بیان كرد: خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران گوی سبقت را در این دنیای پر از فریب از سایر كشورها ربوده است. ایران نه تنها بیدار شد بلكه برای بیداری اسلامی سایر كشورها نیز الگو شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان كرد: فكر ایرانی و انقلاب اسلامی در یمن وجود دارد. فكر انقلاب اسلامی ایران در هر كجا حاضر شود بیداری اسلامی را به آنجا خواهد برد. ارتش و نیروی نظامی ایران در حال حاضر اصلا در یمن نیست و تنها فكر انقلابی ایران است كه برای یمن الگو شده است.

وی در پایان خطاب به دانش آموزان حاضر در یادواره گفت: دانش آموزان قدر خودتان را دانسته و از این مركز آموزشی با ارزش بهره مند شوید.

کد خبر 2529229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha