۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۱۰

سالاری:

آئین نکوداشت شهید شاخص بسیج سال ۹۴ «نادر مهدوی» در دشتی برگزار شد

آئین نکوداشت شهید شاخص بسیج سال ۹۴ «نادر مهدوی» در دشتی برگزار شد

دشتی- استاندار بوشهر گفت: آئین نکوداشت شهید شاخص سازمان بسیج سال ۹۴ شهید نادر مهدوی در روستای بحیری شهرستان دشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر چهارشنبه در آئین نکوداشت شهید شاخص سازمان بسیج سال ۹۴ شهید نادر مهدوی اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده، بر همه ما تکلیف است که در این فضای همدلی، خدمتگزاران صدیقی برای مردم باشیم.

وی افزود: قطعا گوش شنوا برای مردم و شنیدن راهکار و درد دل مردم می توانیم مشکلات بیشتر درک کنیم.

سالاری بیان کرد: شهدای ما نیز همدل و همزبان بودند، از دل مردم بوده‌اند، از مردم برآمدند، برای مردم فداکاری کردند اما فداکاری آنها با امروز ما قابل مقایسه نیست.

وی بیان کرد: در همدلی و همزبانی ما باید از شهدا الگو بگیریم و هم دل و همزبانی مردم باشیم و برای مردم تلاش کنیم تا دستاوردهایی نصیب ملت شود.

http://media.mehrnews.com/d/2015/04/08/4/1634510.jpg

سالاری ادامه داد: شهید مهدوی برای همه شناخته شده است مردم قدردان شهدا و شهید مهدوی هستند و فرهنگ ایثار و شهادت را پاس می دارند.

استاندار بوشهر اظهار داشت: در سرزمینی که استان بوشهر به عنوان بخشی از مملکت عزیز است در مبارزه با استعمار سابقه درخشانی دارد، از گذشته ریسعلی دلواری بود و امروز نیز شهید مهدوی مبارزه کردند.

وی خاطرنشان کرد: این مبارزات رهاورد ملی داشت؛ یکی از آنها این است که ملت ایران در آرامش و اقتدار به مسائل خودشان می پردازند و این امنیت و آرامش حاصل مجاهدت و ایثارگری و فداکاری و تلاش خون شهدایی همچون شهید مهدوی است که باید قدردان آن باشیم.

مصطفی سالاری با بیان اینکه ما به شهدا بدهکار هستیم، اضافه کرد: امروز کشور در مسیر توسعه و بالندگی با ثبات و آرامش و امنیت طی می کند؛ چون هیچ دشمنی نمی‌تواند در تخیلات خود فکر تجاوز به ایران را داشته باشد.

http://media.mehrnews.com/d/2015/04/08/4/1634509.jpg

وی بیان کرد: شهدا درس‌هایی به ما دادند که باید این درس‌ها را در تمامی ابعاد زندگی بکارگیری کنیم و اگر امروز تیم مذاکره کننده با درایت و هدایت مقام معظم رهبری و شجاعت و تدبیر رئیس جمهور در مقابل دنیا با اقتدار مذاکره و دستاوردهایی نصیب ملت می کند و دشمنان ایران اسلامی را نارحت می کنند حاصل دستاوردهای شهدا و شهید مهدوی است.

در این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و معاونین، فرماندار دشتی ، مدیر کل دادگستری استان، فرمانده سپاه امام صادق(ع) و فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی استان بوشهر و خانواده معظم شهدا و ایترگان نیز حضور داشتند.

کد خبر 2529286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha