۲۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۴۲

فرج الهی:

والیبال آذربایجان شرقی برترین هیات ورزشی کشور شد

والیبال آذربایجان شرقی برترین هیات ورزشی کشور شد

تبریز- رییس هیات والیبال آذربایجان شرقی گفت: در ارزیابی های فدراسیون والیبال کشور، هیات والیبال این استان برترین هیات ورزشی کشور در ارزیابی سال ۹۳ معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله فرج الهی پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به این خبر گفت: هیات والیبال استان پس از کسب مقام سومی تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر و حضور در مرحله دوم زیر گروه والیبال کشور توانسته است به این مهم دست یابد که این امر در سایه تلاش تمامی مربیانف ورزشکاران و مسئولان ورزشی استان بوده است.

وی با اشاره به دیگر موفقیت های والیبال استان در طول سال گذشته گفت: حضور در لیگ والیبال ساحلی کشور با حضور نماینده بناب، کسب مقام سوم تیم امید مردان استان در کشور و حضور تیم های بانوان و آقایان نوجوانان و جوانان در قهرمانی کشور در مرحله دوم و حضور ۲۰ ورزشکار در ترکیب تیم های ملی مردان و زنان و دعوت شده به اردوی تیم توانست در راه دست یابی به این عنون موثر باشد.

رییس هیات والیبال استان با اشاره به برنامه های این هیات اظهار داشت: در کنار توجه به ورزش شهرستان ها و استعدادیابی، تعامل و تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش در توسعه والیبال و کمک به هیات در استعداد یابی در راس امور قرار دارد.

فرج الهی ادامه داد: شهرداری تبریز در حال حاضر حامی ورزش والیبال استان در لیگ برتر بوده و شور و نشاط خاصی به بازیکنان و انگیزه لازم برای آنان را برای پیشرفت ایجاد کرده است که برای استمرار و حفظ و قدرتمند شدن آن برنامه ریزی و سیاست های کاری مدونی را اجرایی خواهیم کرد.

کد خبر 2529865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha