۲۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۱۹

رستمیان:

خادم شهدا بودن یک افتخار بزرگ است

خادم شهدا بودن یک افتخار بزرگ است

دامغان – نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی، خادم شهدا بودن را یک افتخار بزرگ دانست و گفت: استقلال، آزادی و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک هزاران شهید است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عبدالرحمن رستمیان ظهر شنبه در آئین تجلیل از دست اندرکاران اجلاسیه شهدای شهرستان دامغان در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، خادم شهدا بودن را یک افتخار بزرگ دانست و اظهار داشت: اگر خادم شهدا بودیم  باید  قدر خود را بدانیم که شهدا به ما نظر داشتند که توانستیم خدمتگذاری به ایشان را بر عهده بگیریم.

وی افزود: شهدا برای دفاع از ارزشها و حفظ نظام در هشت سال دفاع مقدس حضور یافته و جان خود را تقدیم کردند و ما نیز وظیفه داریم ادامه دهنده خوبی برای راه و روش شهدا باشیم.

عضو مجمع نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ما از برکات شهدا بهره مند هستیم، گفت: استقلال، آزادی و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک هزاران شهید است و ایشان با شهادت خود به ما عزت و سربلندی ارمغان دادند.

رستمیان تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اعم از برگزاری یادواره، اجلاسیه و کنگره، زمینه تجدید بیعت با شهدا به عنوان ستارگان پر فروغ را برای ما فراهم می کنند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای، رشد، توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را مدیون شهدای هسته ای دانست و گفت: باید با تربیت جوانان و نوجوانان بتوانیم دانشمندانی چون شهیدان هسته ای را تربیت کنیم تا راه و روش آنان را ادامه دهند.

سرهنگ پاسدار سید محمد رضا حسینی فرمانده سپاه ناحیه دامغان و محسن امینیان مسئول دبیرخانه اجلاسیه شهدای دامغان نیز هر یک گزارشی از نحوه برگزاری این اجلاسیه ارائه و از همکاری مردم و مسئولان در هرچه برگزار شدن این اجلاسیه تقدیر کردند.

در این آئین که فرماندار، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیت و مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشتند از دست اندرکاران اجلاسیه شهدای شهرستان دامغان تقدیر به عمل آمد.

اجلاسیه شهدای دامغان از ۲۷ لغایت ۳۰ بهمن ماه سال گذشته و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در این شهرستان برگزار شد.

شهرستان دامغان در ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران ۶۲۵ شهید، یک هزار و ۲۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران کرده است و از نظر تقدیم شهدا نسبت به جمعیت رتبه دوم کشوری را دارد.

کد خبر 2530962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha