۲۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۳۱

رحمانی:

۱۲ معلم نمونه استانی و کشوری در قزوین تجلیل می شوند

۱۲ معلم نمونه استانی و کشوری در قزوین تجلیل می شوند

قزوین- دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان قزوین گفت: با برگزاری برنامه های ویژه ۱۱ معلم نمونه استانی و یک معلم نمونه کشوری در هفته معلم در قزوین تجلیل می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز الله رحمانی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مقام معلم ظهر که در دفتر معاونت استانداری برگزار شد اظهارداشت: اگر ناهنجاری و بداخلاقی در جامعه رواج یابد برای درمان آن باید به آموزش و پرورش اتکا کنیم و هر گونه سرمایه گذاری در این حوزه نتایج ارزشمندی در جامعه خواهد داشت.

رحمانی بیان کرد: هر کلاسی که بسته شود می توان منتظر بود زندانی گشوده شود لذا اگر مسئولان دغدغه آموزش و پرورش را داشته باشند میتوان امیدوار بود ناهنجاریها کاهش یابد.

قزوین

وی اضافه کرد: در سال همدلی دولت و ملت باید تعامل و همکاری در آموزش و پرورش هم بیشتر شود تا بتوان به نتایج ارزشمندی دست یافت و آینده سازان کشور را برای اداره آینده کشور بخوبی تربیت کرد.

معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در استان ۱۵ هزار و ۸۳۷ معلم و فرهنگی شاغل داریم که ۷۰۶ پرونده برای انتخاب معلم نمونه تکمیل و بررسی شد که از ۲۶۹ سهمیه استانی تعداد ۶۷ پرونده نهایی شد.

انتخاب معلم نمونه کشوری از تاکستان

این مسئول بیان کرد: در نهایت ۱۱ معلم در سطح استان و یک معلم نمونه کشوری انتخاب شدند که عین الله رحمانی از شهرستان تاکستان در مقطه متوسطه دوم و فوق لیسانس رشته فیزیک و دانشجوی مقطع دکتری توانست به عنوان معلم کشوری برگزیده شود.

وی بااشاره به برنامه های هفته معلم در استان قزوین تصریح کرد:همایش تجلیل از پیش کسوتان،تجلیل از فرزندان شاهد فرهنگی،تجلیل ازفرهنگیان بسیجی، دیدار معلمان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه و استاندار قزوین، چاپ کتاب زندگینامه و خاطرات معلمان نمونه استان، حضور ۴۰ نخبه و فرهیخته فرهنگی در مدارس استان قزوین و تکریم معلمان، تهیه برنامه های تلویزیونی و برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از معلمان در نمازهای جمعه از برنامه هایی است که برای هفته معلم امسال پیش بینی شده است.

قزوین

تامین زمین برای ساخت فروشگاه و درمانگاه فرهنگیان

این مسئول درادامه با اشاره به برخی مشکلات معلمان گفت:در صورت واگذاری زمین مناسب از سوی شورای شهر و شهرداری می توانیم درمانگاه و فروشگاه تعاونی ویژه فرهنگیان را احداث کنیم.

رحمانی اظهارداشت: همچنین ۴۵۰ نفر از فرهنگیان فاقد واحد مسکونی هستند که امیدواریم نسبت به تامین آن اقدام شود.

کد خبر 2532501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha