۲۵ فروردین ۱۳۹۴، ۲۰:۱۶

حجت‌الاسلام لطف‌الله‌پور:

آذربایجان شرقی ۷۹ شهید نوجوان دارد/برگزاری یادواره شهدای نوجوان

آذربایجان شرقی ۷۹ شهید نوجوان دارد/برگزاری یادواره شهدای نوجوان

تبریز - دبیر ستاد یادواره فهمیده های آذربایجان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای نوجوان در استان گفت: آذربایجان شرقی ۷۹ شهید نوجوان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد لطف‌الله‌پور عصر سه شنبه در دیدار اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای نوجوان استان با استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل برای برگزاری هرچه بهتر این یادواره شهدا افزود: یادواره شهدای نوجوان استان در ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح تا اذان ظهر به طور همزمان در ۲۱ شهرستان استان و کلانشهر تبریز برگزار می‌شود.

وی سپس با تاکید بر اینکه باید نگاه خاصی به محتوای برنامه‌های یادواره شهدای نوجوان آذربایجان شرقی داشته باشیم، افزود: انتقال عقاید شهدا به جوانان و نوجوانان کشورمان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و باید برگزاری این چنین برنامه هایی همچنان استمرار داشته باشد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تاکید بر اینکه یادواره شهدای نوجوان در قالب برنامه های مختلف از جمله برنامه‌های فرهنگی و هنری و نیز ویژه‌نامه در دو بخش منتشر می‌شود، بیان داشت: همچنین وب سایتی طراحی شده که تمام آثار این جشنواره در آن وب سایت قرار می گیرد.

کد خبر 2534504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha