۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۳۲

وکیلی مطرح کرد:

نقش موثر تبلیغات اسلامی استان سمنان در اطلاع رسانی کنگره شهدا

نقش موثر تبلیغات اسلامی استان سمنان در اطلاع رسانی کنگره شهدا

سمنان - استاندار سمنان بر بکارگیری همه امکانات برای برگزاری شایسته و مطلوب کنگره سه هزار شهید استان تاکید کرد و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی با توجه به ظرفیتهای خود نقش موثری در اطلاع رسانی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وکیلی بعد ازظهر چهارشنبه در جلسه ای که به منظور هماهنگی برگزاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: هر چه داریم از خون شهیدان و استقامت خانواده شهدا است و امیدواریم که بتوانیم با برگزاری مطلوب کنگره سه هزار شهید در اردیبهشت ماه بخشی از وظایف خود را در قبال آنها انجام دهیم.

وی همچنین بر بکارگیری همه امکانات استان برای برگزاری مطلوب کنگره سه هزار شهید تاکید کرد و خواستار تعیین وظایف دستگاه ها در این زمینه شد.

 استاندار سمنان همچنین بر نقش مردم برای مردمی برگزار کردن این کنگره تاکید کرد و افزود: همانگونه که مردم و خانواده های شهدا نقش اصلی را در جنگ تحمیلی داشتند در برگزاری این کنگره نیز حضور آنان حائز اهمیت است.

وکیلی با اشاره به اینکه شهدای انقلاب اسلامی نیز با تأسی از نهضت عاشورا وارد میدان شدند، افزود: حفظ اسلام با حفظ فرهنگ عاشورا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا امکان پذیر است.

وی همچنین با اشاره به برنامه های گردهمایی دانش آموزان و زنگ مدارس در راستای حفظ ارزش ها و خاطره شهدا، برگزاری این برنامه ها و بازگو کردن خاطرات جنگ را برای نسل چهارم انقلاب و آشنایی آنان با فرهنگ ایثار و شهادت مهم دانست.

استاندار سمنان همچنین بر نقش اداره کل تبلیغات اسلامی در راستای تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب به مردم از طریق مساجد و روحانیان در استان تاکید کرد و گفت: این ایام فرصت مناسبی برای بازگو کردن خاطرات و رشادت های شهیدان و زنده نگه داشتن یاد آنها در بین مردم است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان هم در این جلسه بر همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: در ایام برگزاری کنگره سه هزار شهید برنامه های متنوعی پیش بینی شده است.

سردار سید محمد تقی شاهچراغی تهیه لوح سپاس برای خانواد شهدا، تشییع سه شهید گمنام در کلاته دامغان، برنامه های متعدد ورزشی، برپایی ایستگاه های صلواتی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد و گفت: برای برگزاری کنگره شهدا در اردیبهشت ماه، چهار هزار نفر تحت عنوان خانواده های شهدا و ایثارگران و رزمندگان، مدیران، ائمه جمعه و جماعت و بخشی از شهروندان حضور خواهند داشت.

کد خبر 2535080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha