۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۰۳

تجمع مردم قزوین در حمایت از مردم یمن برگزار می شود

تجمع مردم قزوین در حمایت از مردم یمن برگزار می شود

قزوین- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از تجمع بزرگ «یمن تنها نمی ماند» در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی نوروزی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت : تجمع بزرگي در راستاي حمايت از مردم مظلوم يمن در محكوميت جنايات آل سعود در كشتار زنان و كودكان بي گناه يمن، با اسم "يمن تنها نمي ماند" در بقاع متبركه استان برگزار مي شود.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی  با اشاره به اينكه اين تجمع بزرگ همزمان با سراسر كشور برگزار مي شود گفت: سوم ارديبهشت ماه سال جاري همزمان با نماز مغرب و عشاء اين تجمع بزرگ در بقاع متبركه استان همراه با برگزاری ویژه برنامه لیله الرغائب در سراسر استان برگزار مي شود.

وي با اشاره به اينكه کاری که امروز دولت سعودی در یمن انجام می دهد، عیناً همان کاری است که صهیونیست ها در غزه انجام دادند، گفت: علت حمله دولت آل سعود به ملت یمن به دلیل تاسی به قرآن کریم و احکام الهی و تلاش برای انتخاب سرنوشت خودشان است.

اين مسئول تصریح کرد: جنایات هولناکی که این روزها در یمن صورت می‌گیرد و مشاهده تصاویر دلخراش انبوه کودکان کشته یمنی بار دیگر ثابت می‌کند که حکام جنایت‌پیشه سعودی فرزندان به‌حق همان اعراب جاهلی هستند که کودکان بی گناه را به‌جرم جنسیتشان زنده به گور می‌کردند.

حجت الاسلام نوروزی ابراز كرد: در راستاي حمايت از مردم مظلوم و بي دفاع يمن در بقاع متبركه استان به خصوص حرم هاي مطهر شاخص استان برنامه هاي ويژه اي اجرا خواهد شد.

برگزاري ويژه برنامه ليله الرغائب درآستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه قزوین

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزاري ويژه برنامه ليله الرغائب درآستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد و اظهار داشت: لیلة الرغائب اولین شب جمعه ماه رجب است و در وصفش فضیلت های بسیاری را برشمردند؛ گویند در این شب درهای رحمت الهی به سوی زمینیان گشوده شده است و عرشیان همه آماده اند تا در بزم دعا و نیایش زمینیان حضور یابند لذا مردم اعمال اولين شب جمعه ماه رجب را در جوار امامزادگان و بقاع متبركه استان قزوین به جا مي آوردند.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی  اظهار كرد: پنجشنبه شب، نماز و نيايش شب ليله الرغائب در حرم مطهر امامزاده حسین(ع)   و بالغ بر ۱۰۰ امامزاده و بقعه متبرکه استان قزوین برگزار مي شود.

کد خبر 2540072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha