۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۳۶

حواشی تودیع و معارفه مدیرکل ارشاد اصفهان؛

مدیری که با لبخند رفت/از پیشنهاد پیامکی به وزیر تا اعتراض کارکنان

مدیری که با لبخند رفت/از پیشنهاد پیامکی به وزیر تا اعتراض کارکنان

اصفهان- مراسم تودیع ومعارفه مدیرکل اداره ارشاد اصفهان حاشیه های جالبی از پیشنهادهای پیامکی به وزیر ارشاد تا اعتراض دسته‌جمعی عده ای از کارکنان ارشاد را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز مراسم تودیع و معارفه مردانی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه در حالی انجام شد که سالن کوچک هتل آسمان اصفهان از جمعیت لبریز شده بود و  بسیاری از خبرنگاران مجبور به پوشش مراسم به شکل ایستاده بودند به ویژه اینکه جمعیتی از کلیمیان، مسیحیان و زرتشتیان نیز برای معارفه حجت الاسلام ارزانی رئیس دبیرخانه ادیان توحیدی در مراسم حضور داشتند که این امر نوید دهنده ارتباط خوب مدیر جدید ارشاد اصفهان با تمامی اقشار مردمی است.

در این مراسم بخشی از کارکنان ارشاد پس از اینکه وزیر ارشاد برای سخنرانی به روی سن رفت پلاکاردی به این مضمون بر سر دست بلند کرددند که « جناب آقای جنتی ۱۵ نفر از نیروهای قراردادی اداره ارشاد اصفهان از ابتدای سال ۹۴ بدون قصور از کار خود اخراج شده‌ایم؛ اخراج چرا؟» اما توجه به بی اعتنایی وزیر ارشاد به این پلاکارد پس از خاتمه سخنرانی وی چندتن از این افراد به شکل همزمان اعتراض خود را به این امر اعلام کردند و وزیر که در حال ترک سن بود مجبور به بازگشت به پای تریبون شد.

جنتی مشکل این افراد را گیرهای قانونی دانست و گفت باید راهی برای این مشکل پیدا کرد.

 وزیر ارشاد در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور ما سیاست‌زدگی و نگاه کردن همه مسائل با عینک سیاست است، از پیشنهادهای پیامکی و وایبری افراد شناس و ناشناس به خود در ارتباط با انتخاب مدیر ارشاد اصفهان خبر داد.

بده بستانی برای تودیع و معارفه مدیر کل ارشاد

جنتی در این مراسم به نوعی به بده بستان مدیر ارشاد اصفهان از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اشاره کرد و تلویحا گفت: من ماه ها با آقای واعظی مدیر دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم بر سر بازگشت آقای قطبی به این مرکز کلنجار می رفتیم و در نهایت نیز گرچه آقای قطبی به دفتر تبلیغات اسلامی بازگشت اما در عوض حجت الاسلام ارزانی نیز از دفتر تبلیغات به ارشاد آمد.

نکته جالب توجه اینکه این مراسم تودیع ازجمله نادر مراسم تودیع در طول سال های اخیر است که مدیرش بدون بغض و با لبخند و در حالیکه گویی باری از دوش وی برداشته اند جایگاه خود را به فرد دیگری سپرد.

پس از مراسم تودیع، وزیر ارشاد برای پذیرایی به سالن مجاور رفته بود که هنگام خروج از سالن با انبوه خبرنگارانی روبرو شد که برای اعتراض به قطع بیمه خود به دور وی حلقه زدند.

مدیر ارشاد اصفهان در این ارتباط گفت: خبرنگاران مربوط به رسانه ها نباید از این امر دل نگرانی داشته باشند چرا که ارشاد اصفهان هزینه بیمه مدیران رسانه هایی را که خبرنگاران خود را بیمه کنند پرداخت می کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ارشاد چگونه تشخیص می دهد که مدیران رسانه ها به جای خبرنگاران آشنایان خود را بیمه نکرده اند پاسخ مشخصی نداد و تنها به این صحبت بسنده کرد که ما تحقیق می کنیم.

کد خبر 2562357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha