۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۲۴

فوتبال جام حذفی قطر؛

حذف الاهلی در شب بازگشت جباری و گلزنی حسینی و منتظری

حذف الاهلی در شب بازگشت جباری و گلزنی حسینی و منتظری

تیم فوتبال الاهلی قطر در شب بازگشت مجتبی جباری به میادین و گلزنی سیدجلال حسینی مقابل الریان شکست خورد و از جام حذفی قطر کنار رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات جام حذفی فوتبال قطر موسوم به امیر کاپ، جمعه شب چند دیدار برگزار شد که در یکی از این مسابقات، تیم الاهلی مقابل تیم الریان در وقت‌های قانونی به نتیجه تساوی رسید و در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد.

مجتبی جباری که چندین هفته به خاطر مصدومیت از میادین دور بود، مقابل الریان به میدان رفت ولی در دقیقه ۷۴ تعویض شد. سید جلال جسینی، مدافع ایرانی الاهلی هم در ترکیب الاهلی حضور داشت و یکی از پنالتی‌های الاهلی را به گل تبدیل کرد.

تیم فوتبال ام صلال هم جمعه شب به مصاف تیم السیلیه رفت و موفق شد با سه گل حریفش را شکست بدهد تا به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی برسد. گل سوم ام صلال را پژمان منتظری در دقیقه ۸۴ به ثمر رساند. ام صلال با این پیروزی در مرحله یک‌چهارم نهایی باید به مصاف تیم لخویا، یکی از حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برود.

همچنین تیم الشحانیه که مهرداد پولادی و مسعود شجاعی را در اختیار داشت، توانست وقت‌های قانونی بازی مقابل الغرافه را با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به اتمام برساند که گل مساوی را مسعود شجاعی در دقیقه ۳+۹۰ به ثمر رساند. در نهایت این تیم الشحانیه بود که در ضربات پنالتی موفق شد الغرافه را شکست بدهد تا یک گام دیگر به فینال جام حذفی نزدیک شود.

تیم العربی هم که اشکان دژاگه را در اختیار دارد، مقابل تیم الخور با نتیجه سنگین ۴ بر یک شکست خورد تا از جام حذفی کنار برود.

کد خبر 2566480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha