۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۱۸

میرزاده:

طرح های فرهنگی ماندگار در دانشگاه آزاد اجرا می شود

طرح های فرهنگی ماندگار در دانشگاه آزاد اجرا می شود

ساری - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: اجرای طرح های فرهنگی ماندگار از سیاستهای کلی این دانشگاه در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید میرزاده شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاحیه طرح های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحدآیت الله آملی گفت: شهرستان آمل در قبل وبعد از اسلام یكی از شهر های قابل توجه در كشور بوده است و این شهرستان مفاخر ومشاهیری زیادی در جهان اسلام دارد و مهد اندیشمندان بزرگ است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی كشور با بیان اینكه در شهرستان آمل حركت های بنیادی در حال صورت گرفتن است، افزود:ساختمان داروسازی كه امروز افتتاح شد طبق سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی با معماری اسلامی ایرانی ساخته شده است.

میرزاده اعلام كرد: ساختمان دانشكده بین الملل كه به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است یكی از دانشكده های خوب در كشور است و این واحد دانشگاهی پتانسیل نمونه شدن در كشور را هم دارد.

حمیدمیرزاده اضافه كرد: هیچ كمیتی در شهرستان آمل وجود ندارد و قول خواهم داد برای بین المللی شدن این دانشگاه تمام تلاش خود را خواهم كرد.

وی ادامه داد: ۳۸هزار مترمربع فضای ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی ایجاد شده است كه می تواند منشاء درآمد برا ی این دانشگاه باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر این که اگر بخواهیم از دانش خود ثروت تولید کنیم باید از شرکت های دانش بنیان حمایت شود، بیان داشت: اگر مشکلات تحریم ها هم حل شود باید بتوانیم روی پای خود بایستیم که دانشمندان کشور می توانند مشکلات اقتصادی را به خوبی حل کنند.

میرزاده، ادامه داد: سیاست های علم و فناوری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شده است که می تواند در تاریخ کشور در عرصه های مختلف تاثیرگذار باشد.

وی با بیان این که باید به اقتصاد دانش بنیان توجه ویژه ای شود، گفت: مخاطب دستور رهبری معظم انقلاب دانشگاه ها هستند که باید کارهای بسیاری در این امر صورت گیرد که وقت زیادی نداریم.

میرزاده در تشریح سیاست های كلی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۴ گفت:اجرای طرهای فرهنگی ماندگار، توسعه بخش دانش بنیان، توسعه تحصیلات تكمیلی و جذب اساتید جدید سیاست های كلی دانشگاه آزاد در سال ۹۴ است.

کد خبر 2571573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha