۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۷:۱۶

جشن امضای نویسنده «باز هم پیش من بیایید» در نمایشگاه کتاب

جشن امضای نویسنده «باز هم پیش من بیایید» در نمایشگاه کتاب

امیررضا بیگدلی نویسنده كتاب «باز هم پیش من بیایید» فردا یکشنبه در نمایشگاه کتاب تهران با خوانندگان و دوستداران ادبیات داستانی دیدار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر،  امیررضا بیگدلی نویسنده كتابهای «چند عكس كنار اسكله»، «آن مرد در باران آمد» و «آدمها و دودكشها» برای دیدار با خوانندگان و دوستداران ادبیات داستانی در روز یكشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۵ به بعد در غرفه نشر افكار واقع سالن ۱۸ راهرو ۳۳ حضور می یابد.

وی برای رونمایی و جشن امضای کتاب  «باز هم پیش من بیایید» که گزیده ­ای است از داستانهای بیگدلی و در سال ۹۳ توسط نشر افكار منتشر و راهی بازار شده است، به نمایشگاه کتاب تهران می آید.

بیگدلی تاکنون دو جایزه ­ادبی دریافت كرده است؛ وی در سال ۸۱ تندیس برنز صادق هدایت را برای داستان «حالا مگر چه می شود؟» از مجموعه «آن مرد در باران آمد» و در سال ۸۳ لوح تقدیر جشنواره اصفهان را برای مجموعه داستان «آن مرد در باران آمد» از آن خود کرد.

باز هم پیش من بیائید

خبر دیگر درباره این نویسنده اینکه کتاب اخیر او  یعنی «باز هم پیش من بیایید»  در جلسه ای با حضور محمود معتقدی، طلا نژادحسن و حسن فرهنگ فر، و تنی چند از منتقدین و داستان نویسان گیلانی، در خانه فرهنگ گیلان نقد می شود.

این برنامه روز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت، بین ساعت ۱۷ تا ۲۰، در نشست ماهانه گروه داستان فارسی خانه فرهنگ گیلان به نشانی رشت، انتهای ساغری سازان، روبه­روی كوچه بلورچیان، بن بست سمیعی، موسسه خانه فرهنگ گیلان برگزار می شود.

کد خبر 2572626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha