۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۵۷

روستا مهدهای ایلام با مشارکت نیکوکاران تجهیز می شوند

روستا مهدهای ایلام با مشارکت نیکوکاران تجهیز می شوند

ایلام-معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام از تجهیز روستا مهدهای این استان با مشارکت افراد خیر و نیکوکار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بهزیستی ایلام، زهرا همتی افزود: به همین اساس روستا مهدهایی که دارای ساختمان شخصی باشند مشمول این طرح خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این زمینه افراد خیر مشارکت خواهند کرد ادامه داد: در این زمینه از مشارکت افراد خیر بومی و غیر بومی استفاده و به هر مهد کودک دایر در مناطق روستایی استان ۱۰۰میلیون ریال کمک بلاعوض خواهد شد.

وی اظهار کرد: در مر حله نخست این طرح که از استان ایلام آغاز شده ۱۰روستا مهد استان با کمک یک میلیارد ریالی افراد خیر تجهیز و به امکانات مورد نیاز برای استفاده و رفاه هرچه بیشتر حال کودکان تجهیز خواهند شد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام بیان کرد: چنانچه بازخورد این طرح موفق باشد افراد خیر بیشتری برای مشارکت در این طرح انسان دوستانه جلب خواهد شد.

وی اظهار کرد: کودکان آینده سازان جامعه فردا بوده و این طرح با هدف ارائه خدمات هرچه بیشتر به کودکان توسط این اداره کل امسال اجرا می شود. بیش از ۱۰ هزار کودک در استان ایلام در ۳۰۰مهد کودک نگهداری شده که از این تعداد بیش از ۱۸۰ مهد در مناطق روستایی و مابقی در مناطق شهری استان دایر هستند.

وی تعداد کودکان پذیرش شده این مراکز در طول سال گذشته را ۹ هزار و ۵۷۶ نفر عنوان کرد و گفت: اکنون هزار و  ۱۴ مربی در مهدهای کودک این استان فعالیت دارند.

کد خبر 2572824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha