۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۴۷

نصرپور خبرداد:

برگزاری مسابقات انتخابی جودو استان همدان

برگزاری مسابقات انتخابی جودو استان همدان

همدان- رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: مسابقات جودو انتخابی استان با حضور شهرستان های تویسرکان، بهار و همدان در رده سنی جوانان در محل سالن خانه جودو شهرستان همدان برگزار شد.

جلال نصرپور در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی جودو استان اظهار داشت: مسابقات جودو انتخابی استان با حضور شهرستان های تویسرکان، بهار و همدان در رده سنی جوانان در محل سالن خانه جودو شهرستان همدان برگزار شد که در پایان در بخش تیمی بهار اول، همدان دوم و تویسرکان سوم شدند.

وی افزود: در بخش انفرادی این رقابت ها مهدی اسدی(بهار) وزن۵۵ کیلوگرم، یاسرخاکراده(بهار) وزن۶۰ کیلوگرم، محمد خمسه ای(بهار) وزن۶۶ کیلوگرم، رضایی (بهار) وزن۷۳ کیلوگرم، عمران قراگوزلو(بهار) وزن۸۱ کیلوگرم، حسین علمداریان(همدان) وزن۹۰ کیلوگرم، یوسف حسنی (بهار) وزن۱۰۰- کیلوگرم و علی آهنگری(همدان) وزن۱۰۰+ کیلوگرم نفرات اول این مسابقات شدند.

رئیس هیئت جودو استان همدان با بیان اینکه برای کشف استعدادها و ارزیابی ورزشکاران رشته جودو، برگزاری مسابقات استانی حائز اهمیت است، گفت: مسابقات قهرمانی استان همدان باعث شکوفایی جودو خواهد شد.

لیگ برتر جودو


نصرپور عنوان کرد: باید برای رشد و پیشرفت جودوکاران استان به طور مرتب مسابقات قهرمانی استان را برگزار کرد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های هیئت توجه روز افزون به استعدادهای شهرستان های استان همدان است، بیان کرد: باید از تمام پتانسیل های استان در راستای پیشبرد اهداف هیئت جودو استان استفاده شود.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به لزوم استعدادیابی گفت: جودو همدان از قطب های اصلی جودو کشور است که این امر با توجه به رده های سنی پایه و استعدادیابی محقق شده است.

نصرپور یادآور شد: سال گذشته از مربیان کره ای برای آموزش این رشته استفاده کردیم و برای برای آنکه در آینده نیز بتوانیم در رشته جودو حرفی برای گفتن داشته باشیم باید از امروز حرکت و آینده سازی و پشتوانه سازی کنیم.

وی درباره جودو بانوان بیان کرد: استان همدان در جودوی بانوان یک سر و گردن از سایر هیئت های استانی بالاتر بوده و بانوان همدان همیشه یک پای مسابقات، لیگ ها و اردوهای تیم ملی هستند.

کد خبر 2573247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha