۱۵ دی ۱۳۸۴، ۹:۵۴

بررسي ها نشان مي دهد ؛

ساعت مچي مغناطيسي موجب كاهش استرس مي شود

ساعت مچي مغناطيسي موجب كاهش استرس مي شود

بررسيهاي انجام شده روي افراد مضطرب و ناآرام نشان مي دهد اضطراب ، خستگي و استرس روزانه با استفاده از ساعت مچي مغناطيسي قابل تعديل است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي خبر گزاري مهر ، محققان انگليسي پس از تحقيقات كامل و همه جانبه به اين نتيجه رسيدند كه ساعت هاي مچي مغناطيسي به طور واقعي در زمينه استرس و خواب موثر هستند.

 

در تحقيقات مشخص شد اين گونه ساعت ها مي توانند با كاهش استرس و بهبود الگوي خواب به فرد استفاده كننده كمك كنند.

 

جالب است بدانيد اين ساعتها بر روي نمايندگان مجلس بريتانيا نيز آزمايش شده و اكثر آنان از تاثير آن بر استرس و خواب خود راضي بوده اند.

 

در مدت آزمايشات نيز ضربان قلب و فشار خون افراد به طور مكرر اندازه گيري شد تا تاثير اين ساعت از جنبه هاي گوناگون مورد بررسي قرار گيرد.

 

بنابر همين گزارش ، اخيرا قدرت درماني جريان مغناطيسي مورد توجه بيشتر دانشمندان قرار گرفته و انواع دستبند و گوشواره هاي آن نيز مورد استفاده قرار مي گيرد و به نظر مي رسد در آينده نزديك اين نيرو بتواند جايگزين دارو در شماري از بيماريهاي گوناگون شود.

 

به عقيده دانشمندان ، نيروي مغناطيسي با تحريكات خود موجب تنظيم جريان خون شده و به همين دليل ساعت هاي مچي مغناطيسي جديد به گونه اي تعبيه شده اند كه هر 7 تا 9 ثانيه يك پالس مغناطيسي ايجاد كنند.

 

فركانس اين پالس نيز ثابت و در حد نيروي مغناطيسي زمين است كه با جريانات طبيعي همسو باشد.

کد خبر 272961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha