۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۵۲

همزمان با جشن اعیاد شعبانیه؛

۳۵ پروژه عمران شهری در اردبیل به بهره برداری رسید

۳۵ پروژه عمران شهری در اردبیل به بهره برداری رسید

اردبیل – ۳۵ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل با اعتباری بالغ بر ۲۶۸ میلیارد ریال همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز فتح خرمشهر در اردبیل به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست شهرداری اردبیل عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح این پروژه ها و نیز جشن بزرگ راه روشن گفت: این پروژه ها در مناطق چهارگانه شهری و در قالب احداث پارک، خیابان، اصلاح هندسی، بهسازی معابر، اجرای کانال سنگی و سرویس بهداشتی اجرا شده است.

خلیل احمدیان در بیان سهم مناطق چهارگانه شهرداری اردبیل از این پروژه ها یادآور شد: ۶۴ میلیارد ریال از این پروژه ها متعلق به شهرداری منطقه یک اردبیل است که در قالب احداث خیابان، سرویس بهداشتی، اصلاح هندسی و بهسازی معابر اجرا شده است.

وی سهم شهرداری منطقه دو شهرداری اردبیل را از پروژه های افتتاحی گرامیداشت فتح خرمشهر و اعیاد شعبانیه ۵۶ میلیارد ریال برشمرد و ادامه داد: طرح های افتتاحی این منطقه نیز بیشتر در حوزه پارک و فضای سبز بوده است.

احمدیان شهرداری منطقه سه اردبیل را با بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال دارای بیشترین تعداد و ارزش پروژه های اجرایی دانست و ادامه داد: افتتاح فاز دوم پارک جیرال به مساحت پنج هکتار مهمترین پروژه افتتاحی امروز شهرداری اردبیل است که در این منطقه کم برخوردار و حاشیه ای شهری محقق می شود.

وی بهسازی معابر اجرای کانال سنگی و احداث خیابان ۵۵ متری را از دیگر طرح های این منطقه برشمرد و عنوان کرد: شهرداری منطقه چهار اردبیل نیز با ۱۶ میلیارد ریال چندین پروژه شهری را اجرا و در اختیار شهروندان قرار داده است.

سرپرست شهرداری اردبیل با اشاره به سهم سازمانهای تابعه شهرداری در پروژه های افتتاحی بیان داشت: در این حوزه نیز ۱۲ میلیارد ریال پروژه نظیر اجرای پل عابر، احداث پارک، ساخت و راه اندازی کارواش و... اجرا و به بهره داری می رسد.

وی بیشترین پروژه های افتتاحی شهرداری بمناسبت اعیاد شعبانیه و فتح خرمشهر را در زمینه پارک و فضای سبز برشمرد و تاکید کرد که شهرداری اردبیل امسال به توسعه سرانه فضای سبز در مرکز استان اولویت ویژه ای قائل شده است.

کد خبر 2762920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha