۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۰۴

طبق تصميم شورای فنی كشتی فرنگی؛

سوريان رقابت‌های جهانی را از دست داد/ ابهام برای حضور در المپیک!

سوريان رقابت‌های جهانی را از دست داد/ ابهام برای حضور در المپیک!

شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگي در پی اتفاقات پیش آمده در رقابتهای انتخابی وزن ۵۹ کیلوگرم صبح امروز جمعه با حضور تمامی اعضا در مشهد تشکیل جلسه داد. یکی از تصمیمات آنها کنار گذاشتن حمید سوریان بود

به گزارش خبرگزاري مهر، اعضاي شوراي فني تيم‌هاي ملي كشتي فرنگي پس از اينكه رقابتهاي انتخابي وزن ۵۹ كيلوگرم با غيبت حميد سوريان برگزار شد،‌ تشكيل جلسه دادند و تصميمات تازه اي در اين خصوص اتخاذ كردند.

بر اين اساس شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی پس از بررسي دقيق وضعيت و شرايط وزن ۵۹ كيلوگرم،‌تصميمات را در چهار بند به شرح زير اعلام كرد:

۱- ضوابط و مقررات مندرج در فرآیند انتخاب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در تمامی اوزان مبنای انتخاب اعضای تیم ملی در سال ۲۰۱۵ در رقابتهای جهانی لاس وگاس آمریکا خواهد بود.

۲- شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی به منظور حمایت از توانمندی‌های فنی حمید سوریان قهرمان ارزنده کشتی کشور و حفظ قهرمان مذکور پیشنهاد می كند کادر فنی تیم ملی ضمن دعوت از وي برای تمامی اردوهای مقدماتی و تدارکاتی سال جاری، از سوريان به عنوان عضو همراه در رقابتهای جهانی دعوت داشته باشد.

۳- مقرر شد در صورتی که نفر منتخب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جهانی سال ۲۰۱۵ موفق به کسب سهمیه و مجوز حضور در رقابتهای المپیک ۲۰۱۶ نشد، در صورت تمایل حمید سوریان، اولویت کشتی گیر منتخب برای کسب مجوز از رقابتهای گزینشی المپیک باشد.

۴- در صورت کسب سهمیه از سوی کشتی گیر منتخب وزن ۵۹ کیلوگرم در رقابتهای جهانی، حمید سوریان بدون حضور در رقابتهای قهرمانی کشور و مسابقات عمومی کشور (اوپن) مجوز حضور در رقابتهای نهایی انتخابی تیم ملی که با یک الگو و بنا بر ضوابط شورای فنی تیم های ملی کشور برگزار خواهد شد را دارد.

بدين ترتيب حميد سوريان فرصت حضور در رقابتهاي جهاني 2015 آمريكا را از دست داد تا حضورش در بازيهاي المپيك 2016 ريو نيز در هاله اي از ابهام قرار گيرد.

کد خبر 2776811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha