۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۹:۳۹

ویژه برنامه های «داستان تابستان» در شرق تهران تشریح شد

ویژه برنامه های «داستان تابستان» در شرق تهران تشریح شد

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸، از اجرای ویژه برنامه های «داستان تابستان» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غفار رضوانی گفت: به منظور  ارائه آموزش هاي لازم در خصوص شيوه صحيح تربيت کودک از ديدگاه قرآن، سنت و روان شناسي، کارگاه های آموزشی مهارت های فرزندپروری، در سراي محلات ۱۳ گانه شرق تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاري کارگاه آموزشی نماز ياوران در سطح منطقه گفت: نشست های تخصصي آموزش تکميلي براي بانوان داوطلب نماز ياور، با مشارکت ستاد اقامه نماز درمجموعه شهربانو درطول ماه مبارک رمضان برگزار می شود.                                                                                                                                           

رضوانی به برگزاري نشست آموزشی عفاف و حجاب به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب، اشاره کرد و افزود: اداراه امور بانوان شهرداری منطقه ۸، با بهره‏ گيري از اساتيد خبره، در رشته‏هاي مرتبط حوزوي يا دانشگاهي به ويژه بانوان مبلغ شهر تهران، زمينه مناسب مشاوره فردي و گروهي در امور ديني با هدف استحکام بنيان خانواده براي شهروندان محلات ۱۳ گانه را نیز فراهم مي کند.

وی در ادامه به برگزاری طرح ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی با هدف توسعه و گسترش الگوهای مناسب برای سبک های رایج زندگی، احیاء و تقویت میراث اشاره کردو گفت: کارگاه های آموزشی و نمایشگاه مرتبط با این عناوین در طول تابستان در مجموعه شهربانو برگزار می شود.

کد خبر 2853404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha