۱ مرداد ۱۳۹۴، ۹:۱۴

معاون جامعه القرآن کشور:

دوره های تکمیلی و تخصصی قرآن کریم در گرگان برگزار می شود

دوره های تکمیلی و تخصصی قرآن کریم در گرگان برگزار می شود

گرگان- معاون پژوهشی تحقیقاتی جامعه القرآن کشور از برگزاری دوره های تکمیلی و تخصصی قرآن کریم در گرگان خبر داد.

​حجت الاسلام سید ابوالفضل میرابوالحسنی حکیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حضور اساتید ممتاز کشوری و بین المللی در خدمت علاقمندانی که در رشته های مختلف قرآن و مربی قرآن فعالیت می کنند هستیم.

وی گفت: موسسه تربیت معلم قرآن کریمه اهل بیت(ع) بااعطای گواهینامه معلمی از مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر حضرت معصومه (ع) از علاقمندان به مربیگری قرآن کریم برای آموزش دوره های تکمیلی و تخصصی قرآن کریم در شهر گرگان ثبت نام به عمل می آورد.

حافظ کل قرآن کریم و معاون پژوهشی تحقیقاتی جامعه القرآن گفت: موسسه قرآنی تربیت معلم قرآن کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در استان گلستان در اختیار فراگیران قرآنی است.

حجت الاسلام حکیمی افزود: شعب این موسسه قرآنی با استقبالی که خصوصا خواهران در شهرستان علی آباد کتول، فاضل آباد و مزرعه کتول داشته اند در حال فعالیت است.

وی اظهار کرد: این موسسه قرآنی در نظر دارد در مرکز استان و در شهر گرگان در خدمت علاقمندان به تدریس قرآن و مربیان قرآن کریم در رشته های روخوانی، حفظ ترتیبی و موضوعی، ترجمه و مفاهیم، صوت و لحن قرآن کریم باشد.

حجت الاسلام حکیمی یادآور شد: در همین راستا در چهار گلها خیابان علیمحمدی در خدمت خواهرانی که علاقه مند هستند که استاد و مربی قرآن شوند و مشتاقان قرآنی را تربیت کنند خواهیم بود.

وی بابیان اینکه زمان ثبت نام از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح است، افزود: شرایط ثبت نام، داشتن مدرک حداقل دیپلم یا پایه سوم حوزه علمیه و شرایط سنی حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۵ سال با قبولی در مصاحبه است.

کد خبر 2864236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha