۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵

کتاب مه شکن بامجموعه ای از رهنمودهای رهبری در خصوص بصیرت منتشر شد

کتاب مه شکن بامجموعه ای از رهنمودهای رهبری در خصوص بصیرت منتشر شد

تبریز- مدیرعامل وسسه آوای بينش از انتشار و توزيع كتاب «مه شكن» جامع ترين مجموعه از رهنمودهای رهبری درباره بصيرت خبر داد.

حجت الاسلام رضا مطهري با اعلام اين خبر در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: كتاب مه شكن، جامع ترين و كامل ترين مجموعه از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب درباره بصيرت است كه با اقتباس از بيانات ايشان، مه شكن نام گرفته است.

حجت الاسلام مطهری افزود: در اين كتاب كه به همت جمعی از همكاران اين موسسه با ۱۲ فصل سامان يافته است مباحثی همچون جایگاه و اهمیت بصیرت، انواع و ضرورت تقویت آن، عوامل تأثیرگذار، موانع نتایج بصیرت، بصیرت بخشی، الگوهای بصیرت و بی‌بصیرتی، بصیرت و فتنه، بصیرت و دشمن، بصیرت و انتخابات، وضعیت کنونی بصیرت در ایران به تفصیل بیان شده اند.

مديرعامل موسسه آوای بينش ادامه داد: يكی از مهم ترين فصول اين كتاب عوامل تاثيرگذار بر بصيرت است كه در آن ۱۶ عامل از زبان رهبر معظم انقلاب مورد استفاده قرار گرفته است که در اين فصل رهبر انقلاب بطور مفصل و مبسوط عواملی را كه موجب افزايش بصيرت هستند مورد اشاره قرار داده‌اند.

وی با اشاره به فصل مهم ديگری از اين كتاب افزود: در فصل سوم، شش مانع مهم در حصول بصيرت به صورت جامع مورد بحث قرار گرفته و بيانات رهبر معظم انقلاب در اين باره آورده شده است.

مطهری ادامه داد: در كتاب مه شكن همه پيام‌ها و سخنرانی های مقام معظم رهبری، در طول سال‌های ۱۳۶۸ تا پايان سال ۱۳۹۳ بصورت نقل قول مستقيم از زبان رهبرى معظم انقلاب اسلامى بيان شده و هيچ‌گونه دخل و تصرفي در بيانات ايشان صورت نگرفته است.

وی در پايان گفت: اين كتاب، تابستان امسال براي نخستین بار با تيراژ سه هزار نسخه منتشر شده و نهادها و ارگان‌های انقلابی، پايگاه‌های مقاومت بسيج و مؤسسات فرهنگی برای تهيه كتاب با تخفيف ويژه می‌توانند، اقدام کنند.

کد خبر 2867923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha