۷ مرداد ۱۳۹۴، ۷:۵۸

در راس هیئتی؛

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان سمنانی ها خواهد شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان سمنانی ها خواهد شد

سمنان - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان از سفر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هفته آینده به سمنان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهرخ رنجبر بهادری عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به سفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به واحد استان سمنان اظهار داشت: حمید میرزاده در راس هیئتی هفته آینده ضمن سفر به واحد سمنان و حضور در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان از روند توسعه و امکانات مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان بازدید خواهد کرد.

وی افزود: این سفر در ادامه حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به واحد‌های مراکز استانها و برگزاری جلسات هیئت امنا با هدف آشنایی هر چه بیشتر و از نزدیک با این واحد‌های دانشگاهی انجام می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌ اسطوره های هشت سال دفاع مقدس، نشست با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نشست با صاحب نظران و اندیشمندان استان، افتتاح طرح ماندگار مجموعه فرهنگی و مسجد فاطمه الزهرا (س) و ساختمان اداری دانشگاه و بازدید از مجموعه ورزشی آزادگان بخشی از برنامه‌های این سفر یک روزه را به خود اختصاص می‌دهد.

رنجبر بهادری در خاتمه با اشاره به همزمانی آغاز مسابقات دسته دوم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد سمنان با سفر ریاست عالی دانشگاه گفت: برگزاری مراسم افتتاح مسابقات دسته دو بسکتبال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد با حضور دکتر میرزاده از دیگر برنامه ها است.

کد خبر 2869744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha