۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۱۳

پشتوانه‌سازی خوبی انجام شده است؛

تغییرات به صلاح جودو نیست

تغییرات به صلاح جودو نیست

رئیس هیات جودو سمنان گفت: جودو شرایط خاصی را تجربه می کند و تغییر در راس این فدراسیون در این برهه از زمان صلاح نیست.

سعید کرک آبادی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: این روزها همه از نتایج ضعیف جودو انتقاد می کنند. باید ببینیم رستگار و تیم مدیریتی او سه سال قبل چه تیمی را تحویل گرفته که اکنون باید با کسب نتایج ضعیف مورد انتقاد قرار گیرد.

وی ادامه داد: مشکل جودو فرد نیست و رفت و آمد افراد دردی را از این جودو که از سوی برخی ها همیشه با حاشیه سازی مواجه است دوا نمی کند. مشکلات جودو باید درون خانواده مطرح و رفع شود. باید بررسی شود چرا برخی افراد همیشه دست به حاشیه سازی می زنند و اجازه نمی دهند جامعه جودو با آرامش کار خود را دنبال کند. 

رئیس هیات جودو سمنان ادامه داد: در این رشته پایه گذاری خوبی صورت گرفته است. لیگ های رده سنی نونهالان به صورت منطقه ای در حال برگزاری است و نوجوانان هم با لیگی منظم به کار خود ادامه می دهند. مطمئن باشید در صورت اجرای صحیح برنامه های زیربنایی ، جودو می تواند حرکت جدیدی را در آغاز کند.

کرک آبادی با اشاره به استعفای رستگار گفت: مجمع به ایشان رای داده و منطقی آن است که با احترام به رای مجمع تا پایان زمان مهلت قانونی به کار خود ادامه دهد. رستگار از تحصلیکرده های جودو است که بخش های مختلف فدراسیون را تجربه کرده و باید اجازه دهیم برنامه های خود را اجرایی کند.

وی در پایان گفت: اینکه شخصی از سوی مجمع به عنوان رئیس انتخاب می شود باید زمان مناسب برای اجرای برنامه های خود داشته باشد. تغییر در راس مدیریت قبل از پایان مهلت ماموریت تخریب همان شخص است که چندان منطقی به نظر و صحیح نیست.

کد خبر 2869746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha