۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۹:۰۵

سرمربی تیم جودو نوجوانان ایران:

هیچ وقت با تیم کامل در مسابقات جهانی شرکت نکرده ایم

هیچ وقت با تیم کامل در مسابقات جهانی شرکت نکرده ایم

سرمربی تیم جودو نوجوانان ایران گفت: مسابقات جهانی با حضور بهترین های جهان برگزار می‌شود و تلاش ما هم حضوری موفق و ارائه مبارزات درخور توجه در این پیکارها هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عطا الله عباس‌نژاد در حاشیه آخرین تمرین تیم نوجوانان قبل از اعزام به رقابتهای قهرمانی جهان ضمن بیان مطلب فوق افزود: از زمانی که مسئولیت این تیم به بنده واگذار شد با برنامه‌ریزی دقیق کار را آغاز کردیم و غیر از خردادماه که جودوکاران درگیر امتحانات بودند، در سایر اوقات تمرینات هدفمندی را پشت سر گذاشتیم و با آمادگی خوبی راهی این دوره از مسابقات می شویم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در مورد دلیل انتخاب تنها سه جودوکار گفت: بررسی سابقه حضور ایران در مسابقات نوجوانان و جوانان جهان نشان می دهد که هیچگاه با تیمی کامل به این مسابقات اعزام نشده‌ایم. از سوی دیگر جودو ایران درحال بازسازی روی رده سنی پایه است و نشانه های پیشرفت را در مسابقات آسیایی سال گذشته (هنگ کنگ) مشاهده کردیم. این جودو برای حضور با تیمی کامل در مسابقات جهانی نوجوانان هنوز کار دارد.

وی ادامه داد: بحث مسابقات جهانی و شرایط آن متفاوت است به همین دلیل با توجه به شرایط فنی جودوکاران ابوالفضل محمودی ، جواد مرادی و حمید رضا ملک زاده را برای اعزام به بوسنی انتخاب کردیم و می‌رویم که مبارزات خوبی را به نمایش بگذاریم.

عباس نژاد در خصوص وضعیت این سه جودوکار گفت: محمودی و مرادی که تجربه برون مرزی ندارند ولی تمرینات خوبی در اردوها داشته و با انگیزه تمرین کردند و با پیشرفتی که نشان دادند برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب شدند. در این بین ملک زاده سال گذشته در هنگ کنگ مدال برنز آسیا را کسب کرده و امیدوارم از این تجربه خودب بهترین بهره را برده و به کسب مدال نزدیک شود.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: تمرکز ما روی مسابقات قهرمانی آسیا که ۵۵ روز دیگر در تایلند برگزار می شود قرار دارد. بعد از بازگشت از بوسنی تمرینات خود را دنبال کرده و با تیمی کامل و با هدف کسب نتیجه راهی این مسابقات خواهیم شد.  

رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان ۱۴ تا ۱۸ مردادماه در بوسنی برگزار می شود. 

کد خبر 2872836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha