۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸

سامانه جامع مدیریت آموزشی در دانشگاه‌ فنی‌وحرفه‌ای پیاده‌سازی شد

سامانه جامع مدیریت آموزشی در دانشگاه‌ فنی‌وحرفه‌ای پیاده‌سازی شد

دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای به جمع کاربران سامانه جامع مدیریت آموزش (ناد) که بصورت رایگان توسط دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی در اختیار دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی قرار می‌گیرد، پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، چندی قبل با هدف کاهش تقاضای سفر، صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید تکراری نرم‌افزارهای مدیریت دانشگاهی و تسری در نظام آموزشی دانشگاه‌های کشور، طی قرارداد همکاری با بخش خصوصی، «سامانه جامع آموزش دانشگاهی کشور» را عرضه کرد.

در پی این اقدام و تهیه زیرساخت‌های نرم‌افزاری، میزبانی اطلاعات (هاست) و همچنین امنیت این سامانه در دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی، دانشگاه‌های متعددی برای بکارگیری آن مراجعه کردند که از جمله آنها می‌توان به دانشگاه قرآن و حدیث، دانشگاه خاتم، دانشگاه مذاهب اسلامی، دانشگاه جهرم و دانشگاه صنعتی هویزه اشاره کرد که اکنون در حال استفاده از این سامانه هستند.

بر این اساس دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز اخیرا طی قراردادی، خواستار پیاده سازی این سیستم جامع آموزشی شده و طبق توافقنامه، قرار است این سامانه در ۱۶۹ واحد این دانشگاه نصب و مورد استفاده قرار گیرد.

دانشگاه‌ها، موسسات علمی و آموزشی متقاضی، می‌توانند از حق امتیاز (لایسنس) رایگان این سامانه را که در مالکیت دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی قرار دارد، استفاده کنند و تنها هزینه‌ نصب،راه اندازی و پشتیبانی را به شرکت طرف توافق، پرداخت کنند.

کد خبر 2875593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha