۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۰۰

رئیس هیئت جودو استان همدان:

جودوکاران همدانی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند

جودوکاران همدانی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند

همدان- رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: تیم جودو منطقه ۳ برای حضور در مسابقات نونهالان کشور که در رده سنی نونهالان برگزار خواهد شد، به سمنان اعزام می شوند.

جلال نصرپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات نونهالان کشور اظهار داشت: تیم جودو منطقه ۳ برای شرکت در این مسابقات به سمنان اعزام می شوند.

وی افزود: در این مسابقات شش جودوکار از همدان حضور دارند.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به اسامی نفرات اعزامی به این مسابقات گفت: در وزن ۳۴ کیلوگرم امیرحسین مهرابی، در وزن ۴۶کیلوگرم علی اسدی، در وزن ۵۵ کیلوگرم میلاد احمدی، در وزن ۶۶ کیلوگرم علیرضا اسماعیلی و در وزن ۸۱- کیلوگرم علیرضا آئینی از همدان اعزام می شوند.

نصرپور عنوان کرد: مرتضی صمدی تنها داور همدانی است که از منطقه سه برای قضاوت در این دور از رقابتها دعوت شده است.

وی با بیان اینکه جودو همدان از قطب های اصلی جودو کشور بوده و در حال حاضر بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در این رشته در استان همدان فعالیت می کنند، بیان کرد: یکی از اصلی ترین و مهمترین برنامه های هیئت در سال جاری توجه ویژه به امر استعدادیابی و توجه به سنین پایه در این رشته است.

رئیس هیئت جودو استان همدان یادآور شد: استان همدان در جودوی بانوان یک سر و گردن از سایر هیئت های استان بالاتر بوده و بانوان همدان همیشه یک پای مسابقات، لیگ ها و اردوهای تیم ملی هستند.

نصرپور با بیان اینکه همدان از طرف فدراسیون به عنوان مرکز استعدادیابی غرب کشور شناخته شده است، گفت: به همین علت مسئولیت برگزاری لیگ منطقه ۳ نوجوانان که هفت استان را شامل  می شود بر عهده همدان بوده که این مسئولیت یکی از افتخارات جودو همدان است.

کد خبر 2887291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha