۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۴۸

در پی درخواست‌ مردم نیمور؛

دستور جانمایی مجدد زندان محلات و دلیجان صادر شد

دستور جانمایی مجدد زندان محلات و دلیجان صادر شد

محلات- در پی اعتراض مردم شهر نیم ور به احداث زندان مشترک شهرستان های دلیجان و محلات در حدفاصل نیم ور و دلیجان، دستور بررسی جانمایی مجدد برای احداث زندان صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر در پی آغاز احداث عملیات ساختمان زندان در شهر نیم‌ور محلات صبح امروز تعداد زیادی از اهالی این شهر با حضور در مسجد امام حسین(ع) و سپس مقابل دفتر امام جمعه نیم‌ور خواستار تغییر جانمایی زندان مشترک محلات و دلیجان شدند.

فرماندار محلات، دادستان محلات و نماینده محلات و دلیجان هم در میان مردم حضور یافته و ضمن صحبت با آنها، دستور بررسی مجدد برای جانمایی مکان جدید برای ساخت زندان را صادر کردند.

فرماندار محلات در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در بین مردم نیم ور در خصوص ساخت زندان در نزدیکی این شهر حساسیت ایجاد شده و همین امر باعث اعتراض آنها به ساخت زندان مشترک شهرستان های دلیجان و نیم ور در نزدیکی این شهر شده است.

سید احمد سجادی افزود: ساخت زندان فی نفسه اقدام بدی نیست و حتی موجب افزایش تردد و سود رسانی به کسب و کار منطقه می شود.

وی افزود: کلمه زندان یک بار منفی انتقال می دهد و این بار منفی اعتراض مردم نیم ور را به احداث آن در نزدیکی شهر در پی داشته است.

فرماندار محلات تصریح کرد: قرار شد در جلسه شورای تامین شهرستان این موضوع مطرح شود و در خصوص جانمایی مکان جدید برای احداث زندان دلیجان و محلات بررسی های لازم صورت پذیرد تا رضایتمندی مردم نیم ور نیز حاصل شود.

کد خبر 2904208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha