۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۰۵

پیام تسلیت معاون هنری برای درگذشت نوازنده مطرح آذربایجانی

پیام تسلیت معاون هنری برای درگذشت نوازنده مطرح آذربایجانی

علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای درگذشت هابیل علی اف نوارنده آذربایجانی کمانچه پیام درگذشتی ارایه کرد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت هابیل علی اف نوازنده سرشناس کمانچه پیام تسلیتی به این شرح صادر کرد.

«هابیل علی اف هنرمند شهیر و نوازنده چیره دست کمانچه دار فانی را وداع گفت و پس از عمری تلاش بی‌وقفه در عرصه موسیقی و خلق آثاری ماندگار، نام نیک و جایگاهی رفیع در جهان هنر از خود به یادگار گذارد. او با ارائه آثار ارزشمند موسیقایی و اجرای صحنه‌ای در بسیاری از کشورهای جهان و از جمله ایران، عشق و علاقه زایدالوصف خویش را به فرهنگ و هنر ایرانی اظهار می‌داشت  و تکریم عمومی و به ویژه بزرگان موسیقی در ایران را برمی‌انگیخت.

هابیل علی اف نه تنها در آذربایجان به عنوان هنرمندی ممتاز و شایسته شناخته شد، بلکه در ایران نیز شأن و منزلت هنری وی متمایز و آثار مشترک او با هنرمندان برجسته و معتبر ایران، در نزدیکی ایران و آذربایجان و علائق دو کشور به ویژه در مراودات فرهنگی و هنری مؤثر بوده است.

اینجانب ضمن ادای احترام به این هنرمند بزرگ، درگذشت وی را به عموم جوامع هنری جهان به خصوص جامعه هنری و مردم آذربایجان و بالاخص به بازماندگان محترم وی صمیمانه تسلیت می‌گویم
و از خداوند بزرگ برای ایشان آمرزش و آرامش مسئلت دارم.»

 

کد خبر 2911849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha