۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵

حکم وزیر ارتباطات برای معاون یک دانشگاه

حکم وزیر ارتباطات برای معاون یک دانشگاه

وزیر ارتباطات معاون پژوهش و فناوری سابق دانشگاه علم و صنعت را به سمت معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی طی حکمی امیرحسین دوایی مرکزی را به سمت معاونت فناوری و نوآوری این وزارتخانه که به تازگی تشکیل شده است منصوب کرد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ايران نیز در حکمی دکتر تورج محمدی، عضو هيات علمی دانشکده مهندسی شيمی را برای مدت دو سال به سمت «معاون پژوهش و فناوری و رئیس پژوهشگاه اين دانشگاه» منصوب کرد.

تغيير معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، در پی انتصاب دکتر دوايی مرکزی «معاون سابق» به سمت «معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» رخ داد که چند روز قبل با حکم وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت پذيرفت.

دکتر تورج محمدی که در سال ۱۳۸۴ به رتبه استادی نايل شده، در چهاردهمين جشنواره ملی تجليل از پژوهشگران و فناوران برتر سال۱۳۹۲، « پژوهشگر برتر ايران» شناخته شد. وی پژوهشگر نمونه دانشگاه علم و صنعت ايران در سالهای ۸۲ تا ۹۰، ۹۱ و ۹۲ انتخاب شده است. همچنین از وی در سال ۱۳۸۳ به عنوان رتبه اول سرپرست آزمايشگاه تحقيقاتی تجليل شد.

اين استاد و پژوهشگر برجسته دانشگاه تاکنون بالغ بر ۲۵۰ مقاله در مجلات علمی ملی و بين المللی داشته و ۳۳ پروژه صنعتی و تحقيقاتی را اجرایی کرده است. دکتر محمدی ۳۲ پروژه صنعتی در حال اجرا را در کارنامه خود دارد.

همچنين با حکم رئیس دانشگاه علم و صنعت، دکتر علی توکلی کاشانی برای مدت دو سال به سمت «معاون آموزشی دانشکده مهندسی عمران» و با حکم دیگری دکتر بيژن محمدی برای مدت دو سال به سمت «معاون آموزشی دانشکده مهندسی مکانيک» منصوب شدند.

کد خبر 2915928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
      0 0
      دکتر تورج محمدی استاد فوق العاده ای است