۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

هنرمندان زنجانی صاحب خانه شدند

هنرمندان زنجانی صاحب خانه شدند

زنجان-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: خانه هنرمندان استان زنجان پس از سال ها انتظار راه اندازی می شود و هنرمندان زنجانی در قالب خانه هنرمندان فعالیت می کنند.

ناصر مقدم در گفتگو با مهر از واگذاری ساختمان مستقل خانه‌ هنرمندان در چند روز آینده خبر داد و افزود: ساختمان موردنظر برای خانه‌ هنرمندان هنوز در اختیار نهاد دیگری است و مسئولان و هیئت‌مدیره خانه‌ هنرمندان زنجان مجبور به استفاده مشارکتی از این ساختمان هستند.

 وی با اشاره به انجام برنامه ریزی‌های اولیه و نصب تابلو برای خانه هنرمندان ادامه داد: با توجه به وجود فضای مناسب ساختمان فرهنگسرای کوثر امکان استفاده همزمان از این محل ممکن است و از لحاظ  امکانات و فضای محیطی مشکلی وجود ندارد.

ناصر مقدم در ادامه در خصوص برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در  هفته دفاع مقدس با اشاره به برگزاری شب‌شعر در مناطق مختلف، نمایشگاه‌های کتاب در برخی شهرستان‌ها و تجلیل و تکریم رزمندگان هشت سال دفاع مقدس افزود: همزمان با چهارمین روز هفته دفاع مقدس و همچنین همزمان با دهه  ولایت اولین جشنواره  طنز و لبخند در زنجان برگزار خواهد شد.

 مقدم تئاتر، شعر، کاریکاتور، شب‌های خنده را از بخش‌های این جشنواره عنوان کرد و افزود: مهم‌ترین بخش جشنواره طنز و لبخند راه‌اندازی کاروان شادی است، که از میدان قائم به سمت فرهنگسرای امام خمینی(ره) همراه با بازسازی بخش‌های از واقعه غدیر حرکت خواهد کرد.

کد خبر 2921723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha