۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۹:۱۷

استاندار کرمان:

کرمان یکی از قطب‌های پتروشیمی کشور می‌شود

کرمان یکی از قطب‌های پتروشیمی کشور می‌شود

کرمان – استاندار کرمان گفت: اجرای طرح پتروشیمی کرمان از مهمترین طرح های اجرایی در برنامه ششم خواهد بود که باعث می شود کرمان به قطب های پتروشیمی کشور بپیوندد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم‌حسینی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تجلیل از خانواده ایثارگران اظهار کرد: با توجه به رشادت های شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس تجلیل از آنان وظیفه تک تک مسئولین و مردم است.

وی گفت: دفاع مقدس دوران درخشان تاریخ سلحشوری کشور است که در آن رشادت های بسیاری انجام شده است.

رزم حسینی افزود: شهید محمد علی فتحعلیشاهی اولین شهید استان کرمان است که در اولین عملیات موفقیت آمیز رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

استاندار کرمان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کلیه نهاد ها و دستگاه های اجرایی باید بی طرفی خود در انتخابات را نشان دهند تا انتخاباتی آرام و خوب داشته باشیم.

رزم حسینی تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع مهمترین وظیفه هر ارگانی است و باید تمام مسئولین به وقت و شخصیت مردم احترام بگذارند و سعی و تلاش خود را برای کسب رضایت مردم انجام دهند.

رزم حسینی از آغاز برنامه ششم توسعه در سال آینده خبر داد و افزود: اجرای طرح پتروشیمی کرمان از مهمترین طرح های اجرایی در برنامه ششم خواهد بود که باعث می شود کرمان به قطب های پتروشیمی کشور بپیوندد.

استاندار کرمان بیان داشت: لیستی از پروژه های ناتمام استان کرمان به کمیته توسعه مثلث اقتصادی داده شده است که سبب ایجاد فرصتی آماده برای جذب سرمایه گذاران در استان کرمان و اتمام پروژه های عمرانی می شود.

رزم حسینی تاکید کرد: در برنامه ششم به طور جدی در استان کرمان به دنبال نهاد اقتصاد مقاومتی هستیم که در این راستا ستاد اقتصاد مقاومتی در استان ها برای پیشبرد توسعه استان ها تشکیل شده است.

وی از کسب رتبه سوم کشوری در جذب اعتبارات توسط کمیته امداد امام خمینی خبر داد و از زحمات مدیر کل کمیته امداد استان کرمان قدردانی کرد.

کد خبر 2922340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha