۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵

نماینده مردم بروجرد در مجلس مطرح کرد:

ایران کشوری شاخص در عرصه های علمی/اقتدار علمی مانع نفوذ دشمن است

ایران کشوری شاخص در عرصه های علمی/اقتدار علمی مانع نفوذ دشمن است

بروجرد- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران کشوری شاخص در عرصه های علمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علاء الدین بروجردی صبح چهارشنبه در مراسم بازگشایی مدارس در مدرسه امام حسن مجتبی(ع) بروجرد ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز هر چه داریم از برکت خون شهیدان و ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه اگر امروز در جغرافیای سیاسی در بین ۵۷ کشور منطقه کشوری مقتدر هستیم، افزود: این سربلندی مرهون ولایت و نظام ولایی است که از برکت آن برخورداریم.

وی خطاب به مسئولان افزود: بروجرد شهری فرهنگی است که سیر صعودی منحنی پیشرفت آن نشان دهنده چشم اندازی روشن بوده که مدیران دستگاهها نیز باید برای رسیدن به اهداف مورد نظر اهتمام ویزه داشته باشند.

بروجردی با تاکید بر انتخاب درست مدرسه امام حسن مجتبی(ع) به منظور برگزاری مراسم سال تحصیلی جدید تصریح کرد: شهادت ۶۸ دانش آموز بطور یکجا و در یک مدرسه در دوران دفاع مقدس در بروجرد منحصر به فرد بوده و در هیچ نقطه ایران این اتفاق رخ نداده است.

وی گفت: این مدرسه مکانی مقدس و معطر به عطر دانش آموزانی گرانقدر و معصوم است که در پی جنایان رژیم بعث عراق مظلومانه و بی گناه به شهادت رسیدند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خطاب به دانش آموزان بروجردی بویژه دانش آموزان مدرسه مذکور، اظهار داشت: دانش آموزان باید بدانند که پیشبرد راهبردها و تحقق منویات مقام معظم رهبری برای احیاء تمدن اسلامی بسیار سنگین است.

وی یادآور شد: دانش آموزان امروز باید بتوانند همانند دانش آموزان دوران دفاع مقدس بار سنگین رسالت را در عرصه علمی به سر منزل مقصود برسانند.

بروجردی با بیان اینکه امروز کشور درعرصه علمی گامهای بلندی برداشته است، اظهار داشت: امروز بدون تردید در عرصه های علمی کشوری شاخص هستیم بطوریکه حضور موفق دانشجویان در عرصه های جهانی گواهی بر این مدعا است.

وی ادامه داد: امروز در عرصه نظامی هم ایران مقتدر بوده و بدون تردید آمریکا با تمام رجز خوانی های اوباما که می گوید گزینه نظامی بر روی میز است جرات حمله به خاک ایران را ندارند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: چراکه دشمنان می دانند فرزندان غیور این ملت، نیروهای مسلح و اقتدار علمی جوانان باعث شده تا اگر آمریکا بخواهد دست از پا خطا کند، نابودی تنها سرانجام آن خواهد بود.

وی گفت: سیاست ایران سیاستی جنگ طلبانه نیست بلکه کشوری طلح طلب هستیم.

بروجردی یاد آور شد: ایران در مذاکرات هسته ای از موضع قدرت مذاکره کرد و امروز نمایندگان مردم در خانه ملت و منتخبین نمایندگان در کمیسیون برجام با دقت در حال بررسی نفوذ دشمن هستند تا بتوانند جلوی هر گونه توطئه ای را از سوی دشمنان سد کنند.

وی تصریح کرد: با پیروزی ایران یکبار دیگر توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

کد خبر 2922776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha