۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵

رئیس دانشگاه آزاد خبر داد:

طرح آمایش دانشگاه آزاد تدوین می شود

طرح آمایش دانشگاه آزاد تدوین می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طرح آمایش این دانشگاه در حال تدوین است و به زودی به هیات امنا و شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید میرزاده امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد، با اعلام این خبر افزود: در طرح آمایش دانشگاه آزاد مباحث تحصیلات تکمیلی، جذب اعضای هیات علمی، اصلاح هرم هیات علمی، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه همکاری‌های بین‌المللی دیده شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد فارغ‌التحصیلان کشور مربوط به دانشگاه آزاد است، گفت: این دانشگاه تا پایان سال جاری ۳۰ درصد تحصیلات تکمیلی کشور را به خود اختصاص می‌دهد.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه دارای بیش از ۲۰ میلیون مترمربع فضای آموزشی، ۷۰هزار عضو هیات علمی، ۱۱هزار کارگاه و آزمایشگاه دانشگاهی است.

میرزاده خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اولین دستاورد مهم کشور بعد از انقلاب اسلامی است و امروز این دانشگاه به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد به مرحله‌ای رسیده که توقف‌ناپذیر است و توسعه آن ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: این دانشگاه با راهنمایی و حمایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی راه‌اندازی و تاسیس شد که امروز سهم بسزایی از دانشجویان کشور در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

کد خبر 2926649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha