۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲

در نشست با اصحاب رسانه مطرح شد:

اجرای ۱۰۸ برنامه مختلف به مناسبت هفته ناجا در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای ۱۰۸ برنامه مختلف به مناسبت هفته ناجا در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج - فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۱۰۸ برنامه مختلف به مناسبت هفته ناجا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامعباس غلامزاده صبح سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا این هفته را فرصتی برای تعامل و همکاری بیشتر بین مردم و نیروی انتظامی به منظور جلب مشارکت بیشتر مردم در راستای افزایش امنیت در جامعه دانست.

وی با اشاره به آغاز هفته ناجا از ۱۱ مهرماه، افزود: این هفته همچنین فرصتی برای ارائه گوشه ای از توانمندی ها و عملکردهای نیروی انتظامی در راستای وظایف و اولویت های کاری این نهاد در سال جاری است.

غلامزاده با بیان اینکه در سال جاری اولویت های مختلف کاری در حوزه های برون و درون سازمانی برای نیروی انتظامی پیش بینی شده است، ایجاد امنیت و آرامش برای حضور حداکثری مردم این استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به منظور خلق حماسه ای دیگر را از مهمترین این اولویت ها عنوان کرد.

وی از اجرای ۱۰۸ برنامه در حوزه های مختلف درون و برون سازمانی در سطح استان در هفته ناجا خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار فرماندهان و تعدادی از مسئولان نیروی انتظامی و تجدید با آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را از مهمترین این برنامه ها عنوان کرد.

غلامزاده شرکت گسترده کارکنان نیروی انتظامی در نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان ها پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور اعضای شورای تأمین در مرکز استان و شهرستان ها را از دیگر برنامه ها نام برد.

وی تصریح کرد: در این صبحگاه مشترک از تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران و همچنین تعدادی از بازنشستگان و پیشکسوتان ناجا و کارکنان ساعی ناجا تجلیل می شود.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در طی هفته ناجا در حوزه های انتظامی، پلیس راهور، نظام وظیفه و انجام مشاوره در مراکز مشاوره در کلانتری ها و مراکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی به صورت مضاعف فعالیت های لازم صورت می گیرد.

غلامزاده همچنین از حضور مسئولان انتظامی در مراکز آموزشی و دانشگاهی به منظور آگاهی بخشی به دانش آموزان و دانشجویان و همچنین برپایی نمایشگاه های مربوطه در حوزه هشدار های اجتماعی و هشدارهای لازم در خصوص فضاهای مجازی از طریق پلیس فتا در این مراکز خبر داد.

وی اضافه کرد: در طی هفته ناجا توانمندی ها و اقتدار یگان ویژه نیروی انتظامی در سطح شهرهای مختلف استان در راستای ایجاد امید بیشتر برای مردم و یأس و ناامیدی افراد خلاف کار و هنجار شکن نمایش داده می شود.

فرمانده نیروی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از نشست با ریش سفیدان و معتمدین در شهرها و روستاهای مختلف استان در طی هفته ناجا خبر داد و تصریح کرد: این امر به منظور استفاده از توانایی این افراد برای افزایش آرامش و امنیت در جامعه انجام می شود.

غلامزاده تجلیل از برترین های ترافیکی، حضور پلیس افتخاری در برنامه های مختلف ناجا، ارتباط چهره به چهره مسئولان انتظامی با مردم به منظور پاسخگویی به نیازهای اقشار مختلف، برگزاری برنامه ها و مسابقات ورزشی مختلف، برگزاری مسابفات قرآنی، فرهنگی و دینی، برگزاری همایش پیاده روی عمومی و امحاء مقداری از مواد مخدر مکشوفه در سطح استان را از دیگر برنامه های هفته ناجا عنوان کرد.

کد خبر 2927514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha