۷ مهر ۱۳۹۴، ۲۰:۰۹

فرماندار محمودآباد:

امنیت زیرساخت توسعه جامعه است

امنیت زیرساخت توسعه جامعه است

محمودآباد - فرماندار محمودآباد، امنیت را یکی از زیرساخت‌های توسعه عمومی جامعه برشمرد و گفت: ایران اسلامی علیرغم ناامنی کشورهای همسایه یکی از امن‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی یوسف پور شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته ناجا در شهرستان، با اشاره به شعار امسال هفته ناجا با عنوان اقتدار پلیس، همدلی و هم‌زبانی و امنیت و آرامش گفت: با توجه به مأموریت گسترده پلیس در جامعه و ارتباط مستمر و روزانه با مردم همه روز ناجا و پلیس است و همه ادارات باید برای پاسداشت این هفته از هیچ کوششی دریغ نکنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نیاز انسان به امنیت به‌مانند نیاز به هوا برای نفس کشیدن است گفت: امنیت و سلامت دو موضوع مورد تأکید در دین  مبین اسلام است که از اهمیت خاصی برخوردار بوده و عموم شهروندان باید در تحقق آن به نیروی انتظامی کمک نمایند.

وی گفت: باید اعتماد بین مردم و پلیس در جامعه حفظ و تحکیم یابد و اقتدار نیروی انتظامی درگرو مشارکت و همیاری مردم است.

یحیی یوسف پور همچنین با اشاره به اهمیت قانونمندسازی شهروندان و آموزش حقوق و وظایف شهروندی به‌منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: قانونمندسازی شهروندان را باید از مدارس شروع کرد.

در ادامه این جلسه سرهنگ زمان شالی‌کار فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن قدردانی از حضور مدیران ادارات از برگزاری ۲۰ برنامه شاخص در سطح شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در قالب جدول زمان‌بندی‌شده به کلیه ادارات شهرستان ابلاغ خواهد شد.

وی به صدا درآمدن زنگ امنیت در مدارس محمودآباد و اعزام کارشناسان انتظامی به مدارس و همچنین بازدید دانش آموزان از مرکز پلیس ۱۱۰ و دیدار با خانواده ۱۷ شهید نیروی انتظامی محمودآباد و حضور در دانشگاه‌ها و گفتگو با دانشجویان و اساتید دانشگاهی و برپایی نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه را ازجمله برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته ناجا شهرستان محمودآباد برشمرد.

کد خبر 2928031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha