۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸

هفته ناجا،فرصت ارائه کارنامه ناجا/بازرسی حلقه اصلی عملکردپلیس

هفته ناجا،فرصت ارائه کارنامه ناجا/بازرسی حلقه اصلی عملکردپلیس

معاون هماهنگ کننده ناجا در جمع بازرسان و ناظران برنامه های هفته ناجا با بیان اینکه بازرسان حلقه اصلی زنجیره فعالیت پلیس هستند،گفت: هفته ناجا فرصتی برای ارائه عملکرد و کارنامه نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سردار «محمد جواد زاده کمند» در پنجمین کارگاه آموزشی بازرسان و ناظران برنامه های هفته ناجا در سال۹۴ با گرامیداشت یاد شهدای عرصه نظم و امنیت و هفته دفاع مقدس گفت: امروز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا و رهبری پیامبرگونه ولی امر مسلمین امام خامنه ای هستیم .

وی در ادامه با اشاره به حادثه «منا» افزود : این حادثه امت اسلامی را داغدار کرد و امیدواریم به زودی شاهد سرنگونی حکومت وهابی آل سعود و استقرار نظام اسلامی واقعی در عربستان باشیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته ناجا بیان کرد: باید از مجموعه دبیرخانه ستاد برگزاری هفته ناجا تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به تدوین برنامه های جامع و کامل در راستای برگزاری هفته ناجا ادامه داد: در حوزه نظارت و بازرسی نیز برنامه های مختلفی پیش بینی شده است.

وی افزود : مهم ترین موضوع در حوزه بازرسی و نظارت، آشنایی و تسلط کامل بازرسان بر اهداف ابلاغی است. یک بازرس زمانی می تواند موفق باشد که در راستای اهداف تعیین شده، حرکت کند.

سردار زاده کمند تاکید کرد: هفته ناجا فرصتی برای ارائه عملکرد و کارنامه نیروی انتظامی و فرصتی برای تعامل با نخبگان، خبرگان و اقشار مختلف در توسعه و افزایش احساس امنیت است.

وی با اشاره به اهداف پیش بینی شده در حوزه نظارت و بازرسی در راستای ارائه خدمات مضاعف خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه های مشارکت عمومی در تامین امنیت، ارتقاء سرمایه های اجتماعی پلیس، افزایش احساس امنیت در شهروندان، معرفی جلوه های اجتماعی پلیس اعم از جامعه محوری و قانون مداری بخشی از این اهداف است.

سردار زاده کمند ادامه داد: آموزش و هشدارهای همگانی نسبت به شناخت آسیب های اجتماعی، مسئولیت پذیری، پاسخگویی به مطالبات مردم، معرفی اقتدار ناجا اعم از سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه های مختلف ، استفاده از ظرفیت علمی و فکری علما، دانشگاهیان و معتمدان برای ترویج اعتماد عمومی و ... از دیگر اهداف است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر اینکه بازرسان نقش کلیدی در تحقق این اهداف دارند، گفت : بازرسان حلقه اول زنجیره فعالیت پلیس هستند. فعالیت بازرسان نباید صرفا محدود به ارائه گزارش باشد.

وی افزود: ارائه تحلیل محتوا از اجرای برنامه های نیروی انتظامی در هفته ناجا وظیفه بازرسان تعریف شده است.

سردار زاده کمند گفت :تحلیل محتوای گزارش ها و بررسی های بازرسان و ناظران از برنامه های هفته ناجا در پیشبرد اهداف سازمان و تصمیم گیری فرماندهان و مسئولان ارشد انتظامی ،موثر و کارساز خواهد بود.

کد خبر 2928385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha