۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۷:۱۳

فرمانده انتظامی اهر خبر داد:

۳۰ برنامه شاخص طی هفته ناجا در شهرستان اهر برگزار می شود

۳۰ برنامه شاخص طی هفته ناجا در شهرستان اهر برگزار می شود

اهر - فرمانده انتظامی شهرستان اهر از اجرای بیش از ۳۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته ناجا در این شهرستان خبر داد و گفت: اهر به شهری عاری از جرائم و معضلات اجتماعی و فرهنگی تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحیم محمدی عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، برنامه‌های هفته ناجا در شهرستان اهر را تشریح کرد و گفت: طی هفته نیروی انتظامی، قانون مداری برای تاکسی‌داران، موتورسواران، دانش آموزان، همیاران پلیس و صنوف و کسبه در مساجد آموزش داده می‌شود.

وی افزود: نشست فرماندهی در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ در کلانتری، دیدار با امام‌جمعه، افتتاح ساختمان در ستاد فرماندهی، ارائه خدمات تخصصی توسط کارشناسان، ارائه خدمات پزشکی در طول هفته، برپایی نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی، برگزاری مسابقه ترافیک توسط پلیس راهور، مسابقات تیراندازی و فوتسال، رژه موتورسواران و تاکسی‌ها با نصب پوستر، اجرای ورزش همگانی در پارک شیخ شهاب‌الدین، تجلیل از بازنشستگان نیروی انتظامی و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران ازجمله برنامه‌های هفته ناجا در اهر است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اشاره به اینکه خدمات مضاعف وظیفه عمومی، بهداری، راهنمایی و رانندگی و مشاوره‌ای به مناسبت هفته ناجا به مردم ارائه می‌شود، ادامه داد: برای ارتقای حقوق شهروندی ساختمان جدید در ستاد فرماندهی اهر افتتاح خواهد شد.

محمدی ضمن اشاره به اینکه رتبه شهرستان اهر در کاهش جرائم نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است، بیان کرد: باوجود آگاهی‌های مردم ولی متأسفانه نزاع فردی نسبت به شش ماه سال گذشته افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: احترام متقابل در این شهرستان افت کرده و بیشتر نزاع‌ها منجر به درگیری می‌شود که مردم بایستی با مهربانی و محبت در برخورد با یکدیگر و همچنین گذشت داشته باشند تا شاهد هیچ‌گونه درگیری نباشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر بابیان اینکه مردم نسبت به رعایت حقوق همدیگر با پلیس همکاری تنگاتنگی داشته باشند، تصریح کرد: همچنین رانندگان با رعایت قانون در ارتباط با راهنمایی و رانندگی نقش مؤثری در کاهش آمار تصادفات دارند.

وی اظهار داشت: مشارکت مردم با نیروی انتظامی برای پیشگیری از جرائم سرقت، کلاه‌برداری، نزاع و درگیری، فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی و قاچاق کالا ضروری بوده و تنها بااطلاع رسانی از طریق تلفن ۱۱۰ می توانند ضمن جلوگیری از شیوع بسیاری از جرائم، پلیس را یاری دهند.

محمدی همچنین از رتبه شهرستان اهر در بحث پیشگیری از جرائم سرقت و تصادفات منجر به فوت بین سایر شهرستان‌های آذربایجان شرقی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: مردم باید همیشه حضور پلیس را در کنار خود احساس کرده و اگر پیشنهاد و انتقادی از خدمات مضاعف دارند با تلفن ۱۹۷ درمیان بگذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: با مشارکت و همکاری مستمر همشهریان با توجه به وظیفه شرعی امربه‌معروف و نهی از منکر، اهر به شهری عاری از جرائم و معضلات اجتماعی و فرهنگی تبدیل می‌شود.

کد خبر 2928933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha