۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷

نقش غیرقابل انکار بازرسان در پیشبرد اهداف نیروی انتظامی

نقش غیرقابل انکار بازرسان در پیشبرد اهداف نیروی انتظامی

رئیس بازرسی ناجا در جمع بازرسان و ناظران برنامه های هفته ناجا در سال ۹۴ با بیان اینکه بازرسان «چشم و گوش» فرماندهان هستند، گفت : ارائه گزارش دقیق و جامع بازرسان در پیشبرد اهداف سازمانی کار آمد است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سردار « مجرد» گفت : بازرسان باید در ثبت گزارش ها دیده بصیر و بینا و گوش شنوا داشته باشند.

وی افزود: گزارش بازرسان باید بر اساس ابلاغیه ها، دستورالعمل ها و اهداف تعیین شده به شکل جامع و کامل تدوین شود به گونه ای که برداشت مخاطب از گزارش صحیح و بدون ابهام باشد.

رئیس بازرسی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در راستای استفاده از ظرفیت علمی و عملی بازرسان و ناظران، به ارائه دهندگان بهترین طرح ها و تحلیل محتواها در حوزه بازرسی، تسهیلاتی ارائه می شود، گفت : طرح های ارائه شده باید مبتنی بر علم ، آگاهی، تدبیر و قابل اجرا شدن باشد.

وی در ادامه با اشاره به رعایت اصل «امانت داری» در ارائه گزارش ها تاکید کرد : بازرسان باید در راستای ارائه گزارش و عملکرد فقط با مسئولان ذی ربط همکاری و تعامل داشته باشند و ارائه هرگونه ارزیابی و گزارشی جز به مسئولان مربوطه تخلف محسوب می شود.

سردار مجرد با بیان اینکه بازرسان «چشم و گوش فرماندهان» هستند، گفت : گزارش ها باید دقیق باشد و بازرسان در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند چرا که گزارش ها در پیشبرد اهداف سازمان موثر و کار آمد است.

رئیس بازرسی نیروی انتظامی شرکت بازرسان در برنامه هایی که برای تقدیر از کارکنان و خانواده هایشان برگزار می شود را الزامی دانست و گفت : حضور بازرسان در برنامه های مختلف ، ارائه گزارش ها و تحلیل محتوا از برنامه های اجرایی در تدوین سیاست گذاری ها و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت سازمان، حائز اهمیت است.

کد خبر 2929214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha