۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷

فرمانده انتظامی استان سمنان:

۱۵۰ عنوان ویژه برنامه هفته ناجا در استان سمنان اجرا می شود

۱۵۰ عنوان ویژه برنامه هفته ناجا در استان سمنان اجرا می شود

سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اجرای ۱۵۰ عنوان ویژه برنامه هفته ناجا در استان، گفت: شعار هفته ناجا امسال اقتدار پلیس، همدلی و هم‌زبانی، امنیت و آرامش است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ روح‌الامین قاسمی صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان، از امنیت به عنوان یکی از اساسی‌ترین نیازهای بشر نام برد و تصریح کرد: امنیت یک محصول جمعی است که با مشارکت همه اقشار مردم و دستگاه‌های مختلف محقق می شود.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، اظهار داشت: این به خاطر ارتباط بسیار خوب مردم استان با مجموعه نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان، با اشاره به مهمترین برنامه‌های هفته ناجا در استان، افزود: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی، برپایی چادرهای امدادی، ارایه مشاوره‌های بهداشتی و انتظامی، دیدار با مردم و خانواده‌های شهدا، صبحگاه مشترک، تقدیر از کارکنان ناجا، برگزاری مسابقات تیراندازی، شنا، دارت، برپایی مانور شهری، ویزیت رایگان بیماران در بهداری‌های نیروی انتظامی، ارایه رایگان خدمات دندانپزشکی و ... از مهمترین برنامه‌های ناجا در سه روز نخست هفته ناجا است.

قاسمی از برگزاری آزمون استخدامی درجه‌داران در این هفته خبر داد و تصریح کرد: نمایش یگان‌های ویژه، برگزاری همایش طلایه‌داران، همایش راهوران محله در دامغان، همایش پلیس و اصناف، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار فرماندهان انتظامی با ائمه جمعه شهرستان‌های هشت‌گانه استان، و ... از دیگر برنامه‌های شاخص نیروی انتظامی استان در این هفته است.

وی از جذب بیش از ۵۵۰ پلیس افتخاری از بین مردم خبر داد و یادآوری کرد: نزدیک به نیمی از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان سمنان رسالت خبرنگاران را بسیار سخت دانست و رسانه‌ها را پل ارتباطی مردم و حاکمیت خواند و گفت: رسانه‌ها در تولید امنیت نقش ویژه‌ای دارند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان در خاتمه، شعار هفته ناجا امسال را اقتدار پلیس، همدلی و هم‌زبانی، امنیت و آرامش عنوان کرد.

کد خبر 2929294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha