۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۸

معاون هماهنگ کننده ناجای مازندران:

۱۳۱ برنامه هفته ناجا در مازندران برگزار می شود

۱۳۱ برنامه هفته ناجا در مازندران برگزار می شود

ساری- معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ۱۳۱ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یارعلی نیازی ظهر پنجشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی مازندران برگزار شد، اظهارداشت: در این هفته که از ۱۰ مهرماه با سخنرانی فرمانده ناجا در نماز جمعه شروع می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته ناجا بابیان این‌که هرساله برنامه‌های این هفته با یک شعار دنبال می‌شود گفت: امسال هفته ناجا با شعار اقتدار پلیس همدلی و هم‌زبانی امنیت آغاز می شود.

نیازی، کشفیات ناجا استان در شش ماه امسال را بسیار موفق اعلام کرد و افزود: در بخش کشفیات سرقت ۹۰ درصد افزایش کشف و در زمینهٔ کاهش جرم با رشد هشت‌درصدی روبرو بوده‌ایم.

معاون هماهنگی فرمانده ناجا مازندران بابیان این‌که در کشفیات مهمِ اقدامات بزرگی با همکاری دستگاه قضایی انجام داده‌ایم افزود: در آمار جاده‌ای برون‌شهری و درون‌شهری با کاهش ۱۸ درصدی روبه رو بوده‌ایم و در کل تصادفات جاده‌ای استان با کاهش ۱۱ درصدی روبرو بوده‌ایم و دردستگیری باند مواد مخدر دستگیری گسترده‌ای داشته‌ایم.

سرهنگ نیازی برگزاری دو نمایشگاه در هفته ناجا، صبح گاه مشترک در شهرستان‌های استان، اجرای رزمایش اقتدار در میدان‌ها، تقدیر از همکاران ساعی، افتتاح پروژه عمرانی، اعزام گروه امدادی پزشکی به مناطق محروم، دیدار با نماینده ولی‌فقیه، همایش تجلیل از همشهریان قانونمند و افتتاح نمایشگاه شبکه‌های مجازی با همکاری پلیس فتا در سراسر استان را از برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

 وی در ادامه اهدا کلاه ایمنی به موتورسواران، نصب پلاک بر روی ادوات موتوری کشاورزی که کارنو و جدیدی است، میزگرد علمی و نشست تخصصی با حضور اساتید، دیدار در هفت مسجد با حضور فرمانده ناجا استان و فرمانده شهرستان‌ها با مردم و ارتباط مستقیم، دیدار با خانواده‌های شهدا و حضور دانش آموزان در نیروی انتظامی برای آشنایی با خطراتی که دانش آموزان را تهدید می کند از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

نیازی برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در ۲۱ شهرستان مازندران و مرکز استان را برنامه آخر این هفته برشمرد و گفت: درمجموع ۱۳۱ برنامه در این هفته اجرا خواهد شد.

 سخنگوی برنامه‌های هفته ناجا عمده چالش نیروی انتظامی را  تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی  دانست و خواستار اطلاع‌رسانی برای نسل جوان شد تا آسیب‌ها به کشور کاهش یابد وادامه داد: دشمنان برای دست‌یابی به کشور از راه تهاجم فرهنگی به دنبال هرگونه تهاجم هستند.

کد خبر 2929327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha