۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۲۷

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان:

۴۰ ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی در دامغان اجرا می شود

۴۰ ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی در دامغان اجرا می شود

دامغان - فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از اجرای ۴۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد و گفت: این هفته از دهم تا شانزدهم مهر ماه سال جاری خواهد بود.

سرهنگ سید علی اکبر میری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اینکه ۴۰ ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی از دهم تا شانزدهم مهر ماه سال جاری در سطح شهرستان دامغان اجرا می شود، تصریح کرد: حضور پرسنل این نیرو در نماز جمعه به همراه تیم های پزشکی و امدادی، ارتباط مستقیم فرماندهی انتظامی شهرستان با نمازگزاران در حاشیه نماز جمعه، همایش همیاران پلیس، مصاحبه مطبوعاتی، حضور دانش آموزان در کلانتری ۱۱ و پلیس ۱۱۰ و تجلیل از نمونه های ترافیکی از جمله این برنامه ها است.

وی، دیدار با سالمندان، همایش اصناف، ویزیت رایگان بیماران، تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی پلیس، همایش راهوران محله، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، تجلیل از شهروندان مسئولیت پذیر، رژه موتوری، گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و برپایی نمایشگاه انتظامی و عفاف و حجاب را نیز از مهمترین برنامه های هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در شهرستان دامغان ذکر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان به روز شمار هفته نیروی انتظامی نیز پرداخت و افزود: برنامه های هفته گرامیداشت نیروی انتظامی از روز جمعه دهم مهر و با عناوین و روز شمار پلیس، اقتدار، کارآمدی، حرفه ای گرایی، پلیس، هوشمندی، پاسخگویی، مردم داری، پلیس، پژوهش محوری، روزآمدی، پلیس، اعتماد عمومی، مشارکت مردمی، پیشگیری اجتماعی، پلیس، ایثارگری، تلاش جهادی، تعالی فردی و سازمانی، پلیس، ولایت مداری، کرامت انسانی، حاکمیت ارزش های اسلامی رسماً آغاز می شود.

میری با یادآوری اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی با عنوان اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش نامگذاری شده است، گفت: مشارکت مردم شرط اساسی استقرار امنیت پایدار در جامعه است.

وی با بیان اینکه همدلی با پلیس امنیت آفرین است، افزود: هفته گرامیداشت نیروی انتظامی بهترین فرصت برای نمایش اقتدار و توانمندی های پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان در پایان، نظم و انضباط را یک اصل جدایی ناپذیر دانست و خاطر نشان کرد: وظیفه مهم پلیس نظم بخشیدن به جامعه و لازمه این امر وجود سازمان منظم است.

کد خبر 2929382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha