۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۸:۰۴

رییس پلیس امنیت عمومی استان زنجان اعلام کرد:

کشف انواع داروهای قاچاق در زنجان

کشف انواع داروهای قاچاق در زنجان

زنجان- رییس پلیس امنیت عمومی استان زنجان از کشف ۱۶ هزار و ۲۴۵ عدد انواع داروی قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهرام مقدم اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در سطح استان در امر تهیه و توزیع داروی قاچاق غیرمجاز فعالیت گسترده ای دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری تحقیقات محسوس و نامحسوس محل فعالیت متهم شناسایی شد و پلیس پس از اخذ مجوز قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از مخفیگاه مذکور ۱۶ هزار و ۲۴۵ عدد انواع داروی قاچاق به ارزش تقریبی ۳۲۵ میلیون ریال کشف کرد.

رییس پلیس امنیت عمومی استان زنجان خاطرنشان کرد : در این راستا دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

 کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان

رییس پلیس آگاهی استان زنجان از توقف کامیون حامل ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در اتوبان زنجان - قزوین خبر داد.

سرهنگ جعفر رحمتی با اعلام این خبر گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص انتقال یک کامیون سوخت قاچاق از محور زنجان - قزوین به سمت استان اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران با شناسایی محل عبور سوخت قاچاق، مقدار ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و راننده به هویت 'م- ر' دستگیر و در بازجویی به جرم خود مبنی بر قاچاق سوخت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: برخورد با قاچاقچیان سوخت در دستور کار پلیس استان قرار دارد و شهروندان می توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود را پیرامون این موضوع از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کد خبر 2929428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha