۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۴

در تجمعی اعتراض آمیز؛

دانشجویان مشهدی علیه سیاست های عربستان فریاد اعتراض سر دادند

دانشجویان مشهدی علیه سیاست های عربستان فریاد اعتراض سر دادند

مشهد- در پی فجایع اخیر منا و بی کفایتی عربستان سعودی در برگزاری مناسک حج، این بار دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد علیه سیاست های ضداسلامی آل سعود فریاد مرگ بر آل سعود سر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنجشنبه جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در پی سیاست های ضداسلامی دست نشانده استکبار جهانی با تجمع در مسجد حضرت زهرا(س) این دانشگاه شعار «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر آمریکا» را سردادند.

دانشجویان در این تجمع که پلاکاردهایی با شعارهای «خون های پاک حاجیان آل سعود را رسوا خواهد کرد»، «مسئولیت فاجعه منا بر دوش حاکمان عربستان سعودی است» و «اگر قرار شد عکس العملی نشان دهیم عکس العمل ما خشن و سخت خواهد بود» خطاب به دولتمردان گفتند که در برابر یاوه گویی های عربستان صرفا کاردار این کشور را احضار نکنند و اقدام سرسختانه دیپلماتیک به جای لبخند ظریفانه انجام دهند و در صورت عدم رسیدگی درست در قبال این فاجعه بنا به فرموده فرمانده کل قوا حکام آل سعود باید منتظر انتقامی سخت از شیعیان حیدری باشند.

دانشجویان مشهدی که خواستار رسیدگی و برخورد قاطعانه با عاملان این فاجعه بزرگ از سوی مجامع بین المللی شدند، بیان کردند که چه شده که هنوز دولت های عربی اسلامی هیچ واکنش مقتدرانه ای از خود در قبال رژیم عربستان و همچنین این فاجعه عظما و سایر جنایات آل سعود نشان نداده اند؟ این در حالی است که رئیس جمهور غیرمسلمان برزیل در پاسخ به جنایات جنگی آل سعود در یمن، سفیر عربستان را از این کشور اخراج و سفیر خود را فرامی خواند.

آن ها تاکید داشتند که بر امت مسلمان دیگر جایز نیست با احراز عدم صلاحیت رژیم منحوس ال سعود در اداره امور حج، کلید حرمین شریفین از آن ها گرفته و خود دول اسلامی متولی حج سال های آینده شوند.

کد خبر 2929439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha