۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۳

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران:

پلیس در چارچوب قانون به دنبال گسترش امنیت پایدار است

پلیس در چارچوب قانون به دنبال گسترش امنیت پایدار است

شرق استان تهران-فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: پلیس در چارچوب قانون به دنبال گسترش امنیت پایدار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش از ظهر شنبه و همزمان با هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شرق استان تهران با حضور سرهنگ عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران، فرمانداران ورامین و قرچک، مسئولان و مدیران در یگان ویژه امداد شرق استان تهران برگزار شد.

در این مراسم نیروهای انتظامی، راهنمایی و رانندگی، راهور، یگان ویژه امداد و جمعی از پرسنل انتظامی شهرستان های شرق استان تهران حضور داشته و آخرین تاکتیک های آموزش دیده شده را به معرض نمایش گذاشتند.

در این مراسم نیروهای انتظامی شرق استان تهران اعلام کردند که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، با تمام توان از امنیت عمومی جامعه دفاع کرده و برای حفظ آرامش و آسایش مردم خواهند کوشید.

سرهنگ عبدالرضا ناظری در این مراسم با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت عمومی اظهار داشت: نیروی انتظامی از تمام ظرفیت و توان خود برای گسترش امنیت در جامعه استفاده کرده و از تمامی ابزارها و امکانات بهره می گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: هفته نیروی انتظامی بهترین فرصت برای بیان خدمات و دستاوردهای پلیس در برقراری و گسترش امنیت و نظم در جامعه است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی شرق استان تهران تلاش دارد تا در راستا و چارچوب قانون با تمام توان زمینه گسترش امنیت را در جامعه فراهم کند.

کد خبر 2930836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha