۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۶:۳۸

برنامه های هفته نیروی انتظامی در شرق استان تهران تشریح شد

برنامه های هفته نیروی انتظامی در شرق استان تهران تشریح شد

شرق استان تهران-فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران برنامه های هفته ناجا در این منطقه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه سرهنگ عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به تشریح برنامه های این نیرو در شرق استان تهران پرداخت و اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی بهترین زمان برای معرفی دستاوردها و تلاش های پلیس در حوزه های گوناگون برای گسترش نظام و امنیت در جامعه است.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای گرامیداشت باشکوه هفته نیروی انتظامی در شرق استان تهران افزود: از مدت ها قبل برنامه های متعددی برای گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شرق استان تهران پیش بینی شده که در طول هفته جاری اجرا خواهد شد.

سرهنگ ناظری با اشاره به برنامه های روز گذشته نیروی انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: روز گذشته شاهد حضور گسترده و پرشور سبزپوشان نیروی انتظامی در نمازهای جمعه شرق استان تهران و تببین دستاوردهای این نیرو در نماز جمعه ورامین بودیم.

وی متذکر شد: استقرار چادرهای امدادی در پایگاه های نماز جمعه و دریافت پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردم و نمازگزاران شرق استان تهران از دیگر برنامه هایی بود که روز گذشته و همزمان با هفته نیروی انتظامی اجرا شد.

سرهنگ ناظری یادآور شد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی شرق استان تهران، همایش پلیس های افتخاری، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، ارائه مشاوره های حقوقی و قضایی و دیدارهای متعدد و برگزاری همایش های گوناگون در هفته نیروی انتظامی پیش بینی شده است.

کد خبر 2930855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha