۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۲

امام‌جمعه اهر:

اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران ریشه در تداوم راه ولایت دارد

اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران ریشه در تداوم راه ولایت دارد

اهر- امام‌جمعه شهرستان اهر گفت: عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی نشأت‌گرفته از ادامه راه ولایت است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌ الله جواد حاجی‌زاده ظهر یکشنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان اهر به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: کشورهای غربی بیشتر از ایران نیاز به مذاکره در بحث هسته‌ای داشتند با این وجود برخی‌ها در داخل و خارج کشور حتی با شنیدن فرمایشات مقام معظم رهبری، باز هم در مورد مذاکرات هسته‌ای سنگ‌اندازی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه موج کفر ستیزی و استکبارستیزی متأسفانه در سراسر جهان بی داد می‌کند، افزود: تمامی انقلاب‌ها و بیداری‌های اسلامی در جهان از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری کرده‌اند عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی نشأت‌گرفته از ادامه راه ولایت است.

امام جمعه اهر اضافه کرد: استکبار در زمینهٔ های اخلاقی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تلاش می‌کند تا چهره انقلابی ایران را در اذهان عمومی مخدوش کند و پس از گذشت بیش از سی سال، کشورهای غربی دست از توطئه‌چینی برنداشته‌اند و هرروز با روشی متفاوت وارد میدان می‌شوند.

وی نقش نیروی انتظامی را در مقابله با تهاجمات فرهنگی و اخلاقی بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: دشمنان روحیه و اراده جوانان ایرانی را دست‌کم گرفته‌اند و می‌خواهند با فرهنگ غربی اراده آن‌ها را سست کنند.

آیت ‌الله حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه باید روش صحیح استفاده از اینترنت به جوانان آموزش داده شود، خاطر نشان شد: بیشتر جرائم جامعه از طریق استفاده نادرست از اینترنت صورت می‌گیرد و باید برای پیشگیری از این جرائم فرهنگ‌سازی شود.

امام‌جمعه اهر با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی برای پیشگیری از جرائم باید به تبیین، روشنگری، آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی توجه بیشتری داشته باشد، گفت: اعتماد مردم به‌ نظام و دولت حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی بوده و عملکرد مطلوب این نیرو، چهره جمهوری اسلامی را ازنظر امنیت و آرامش به‌خوبی نمایان کرده است.

کد خبر 2931744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha