۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰

فرمانده انتظامی اسفراین مطرح کرد:

۱۲هزارشهروند اسفراینی با سامانه ۱۱۰ تماس گرفتند

۱۲هزارشهروند اسفراینی با سامانه ۱۱۰ تماس گرفتند

اسفراین - فرمانده انتظامی اسفراین از تماس ۱۲ هزار شهروند این شهرستان با سامانه ۱۱۰ طی شش ماهه اول امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جاوید مهری صبح امروز در پایان هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهدای نیروی انتظامی گفت: نیروهای خدوم انتظامی در راستای انجام ماموریت ها و وظایف خود، سلامت و امنیت را برای جامعه تامین می کند.

وی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش، گفت: نیروی انتظامی به عنوان آخرین مولود انقلاب وظیفه حفاظت از دستاوردهای انقلاب را به عهده دارد و توانسته تاکنون در جامعه امنیت را فراهم نماید .

فرمانده انتظامی اسفراین افزود: خوشبختانه با توجه به تعاملی که بین مردم و پلیس حاکم است امروز شاهد برقراری امنیت مطلوبی در شهرستان از جمله کاهش نسبی جرائم و تخلفات هستیم.

سرهنگ مهری در ادامه از برقراری تماس شهروندان اسفراینی با تلفن ۱۱۰ خبر داد و افزود: در شش ماهه اول امسال شهروندان اسفراینی ۱۲ هزار و ۶۶ مورد تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس داشته اند که تعداد پنج هزار و ۹۰۰ مورد از این تماس ها توسط جان برکفان پلیس عملیاتی شده است.

وی گفت: همچنین در نیمه نخست سال جاری کشفیات مواد مخدر در این شهرستان ۱.۲ برابر شده است.

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: در شش ماهه اول امسال تعداد یک هزارو ۴۷۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲۹۰ خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند .

به گزارش خبرنگارمهر، ۱۱ تا ۱۷ مهر ماه به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

 

کد خبر 2936776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha