۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۵۲

فرماندار شهرستان شاهرود:

۱۶۴ تن اقلام مورد نیاز هیئات مذهبی شاهرود تامین شد

۱۶۴ تن اقلام مورد نیاز هیئات مذهبی شاهرود تامین شد

شاهرود- معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود ضمن تأکید بر لزوم بازرسی قیمت ها در ایام محرم، گفت: در این راستا ۱۶۴ تن اقلام مورد نیاز هیئات مذهبی تامین شد که با نظارت سازمان تبلیغات توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان شاهرود به مناسبت ایام محرم و صفر در محل فرمانداری ویژه این شهرستان، با بیان اینکه گاهی مردم از عدم نظارت و تفاوت قیمت ها شکایت داشته و آن را به ما منعکس می کنند، ابراز داشت: نظارت باید به گونه ای باشد که رضایت تولید کننده و عرضه کننده را با اولویت مردم در بر داشته باشد.

وی در خصوص کمبود شکر در بازار شاهرود نیز تأکید کرد: باید برای تأمین این محصول از خراسان شمالی و یا خراسان رضوی اقدام شده و از تشکیل بازار سیاه جلوگیری شود.

توجه به مساجد مناطق محروم در اولویت

معاون استاندار سمنان با اشاره به هماهنگی با اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان برای کمک به تأمین اقلام هیئت های مذهبی خاطر نشان کرد: در این ایام گرچه مردم خود در راه امام حسین (ع) هزینه می کنند، اما باید کمک به مساجد مناطق محروم و حاشیه شهر در اولویت قرار گیرد.

هاشمی با بیان اینکه به دلیل نظارت بیشتر بر شهرهای مرکزی گاهی از توجه به بخش ها و روستاها غافل می شویم، بیان کرد: به کمک دهیاران و بخشداران بخشی از جلسات ستاد تنظیم بازار نیز به صورت جداگانه در بخش ها برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه رضایت مردم مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار است، گفت: باید با جدیت و کنترل بیشتری بر بازار نظارت کرد تا شهروندان هیچ نگرانی نداشته باشند.

بازدید از ۳۷۹۴ واحد صنفی شاهرود در سه ماه گذشته

رئیس مجمع امور صنفی شاهرود نیز در این نشست ضمن تشریح گزارش عملکرد سه ماه گذشته خود، با بیان اینکه از سه هزار و ۷۹۴ واحد صنفی بازدید به عمل آمده است، اظهار داشت: در این بین ۶۵ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده و شکایت از ۶۲ واحد نیز حل و منجر به جلب رضایت شاکی شد.

قدرت الله قدرتی با اشاره به طرح ویژه بازرسی به مدت دو هفته در ایام محرم، خاطرنشان کرد: این طرح از ۲۳ مهر تا هفتم آبان ادامه داشته و متشکل از دو تیم آقایان و یک تیم بانوان است.

وی افزود: بیشترین نظارت بر توزیع میوه و تره بار، خواروبار، قصابی، شیرینی فروشی و لبنیات و همچنین واحدهای خدماتی، تالارها و رستوران ها بوده و خوشبختانه تاکنون تورم زیادی در قیمت ها نداشتیم.

۱۶۴ تن اقلام مورد نیاز هیئات مذهبی شاهرود تامین شد

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود میزان اقلام تخصیص یافته از سوی جهاد کشاورزی استان بر اساس شاخص های جمعیتی شهرستان را اعلام کرد و گفت: ۳۲ تن گوشت قرمز منجمد خارجی، ۱۰۵ تن برنج اوروگوئه و ۲۷ تن شکر به شاهرود اختصاص داده شده است.

محمد رضا قاسمی قیمت گوشت ران گوساله را ۲۳هزار و ۷۴۰ و سردست و گردن را ۲۱ هزار و ۱۶۵ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلوگرم برنج نیز دو هزار و ۴۷۰ و شکر دو هزار و ۲۱۳ تومان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرغ منجمد نیز با توجه به ذخایر خوب استان و شهرستان محدودیتی برای مصرف نداشته و با قیمت پنج هزار و ۶۰۰ تومان برای مصرف کننده توزیع می شود.

کد خبر 2943889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha