۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۵۸

جودو جوانان جهان - امارات؛

صعود فتحی پور به مرحله نیمه نهایی/ تیزتک و خجسته حذف شدند

صعود فتحی پور به مرحله نیمه نهایی/ تیزتک و خجسته حذف شدند

روز دوم از رقابتهای جودوی قهرمانی جوانان جهان که در امارات در حال برگزاری است با حذف دو جودوکار ایران و صعود فتحی پور به مرحله نیمه نهایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر ، تيم جوانان ايران در روز دوم از اين دوره رقابتها سه نماينده داشت كه مهدی فتحی پور راهی مرحله نیمه نهایی شد و دو جودوکار دیگر در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابتها حذف شدند. 

در وزن ۶۶- کیلوگرم مهدی فتحي پور پس از استراحت در مرحله نخست «مان خابار» از مغولستان را با امتیاز «وازاری» شكست داد و در ادامه « ادگاردو» از مكزيك را با اخطار از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. فتحی پور در این مرحله و در مبارزه با «جان تلو» از کلمبیا در حالی که امتیاز «یوکو» از دست داده بود با جبران این امتیاز در ثانیه پایانی حریف خود را ضربه فنی کرد و به نیمه نهایی راه يافت. وی برای صعود به دیدار نهایی باید با «گیاترو» از اسپانیا پیکار کند.

در همین وزن عليرضا خجسته در اولين ديدار «واوريزسك» از لهستان را شكست داد و سپس با امتياز وازاري « راشد» از امارات را از پيش رو برداشت. وي در مرحله يك هشتم نهایی با اخطار به نماینده برزيل باخت و از دور رقابتها کنار رفت. 

اميد تيزتك در وزن ٧٣- كيلوگرم ابتدا «سوت من» از نیوزیلند را با ضربه فني شكست داد و در ادامه «هنّان والد»از هلند را از پيش رو برداشت. تيزتك در مبارزه بعدي به مصاف «اروس خان بك» از روسيه رفت و با امتیاز «یوکو»  نتیجه را به حریف واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

رقابتهای جودو قهرمانی جوانان صبح جمعه با حضور ٥٦٠ جودوكار از ٨٢ كشور به ميزباني امارات در ابوظبي آغاز شد و تا روز سه شنبه پنجم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2948937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha